Alla inlägg den 4 april 2014

Av Tanya - 4 april 2014 16:00

Hejsan! På denna klipp pratar om vad jag ska göra idag, olika drömmar som jag har haft (obehagliga) vad jag tror det betyder och beror på... Jag pratar även om min diagnos, vad det är för diagnos vad jag har och lite vad det innebär och jag förklarar även varför jag får ofta såna perioder då jag "bryter ihop" och inte orkar med något... Ni som inte visste det, jag hoppas ni förstår lite bättre. Men jag vet att många i min omgivning vet om att jag faller ibland i dagar, veckor osv då jag varken kan eller vill göra något och så har jag perioder då jag lever normalt... Jag pratar även om hur jag känner när jag är med människor & även varför jag inser anser/ser mig själv som normal även om ni andra ser mig som "normal." Men nu så ska jag gå, snart så ska en kompis komma hit! :D . Ni får ha det så bra och ni får alla ha en trevlig helg... Puss och kram! /Tani



 

Presentation


Jag Älskar Jesus! :)

Gästbok

Fråga mig

16 besvarade frågor

Omröstning

Tycker du att min blogg är intressant?
 Ja, jätte intressant!
 Ja, den är intressant.
 Ganska intressant.
 Helt okej.
 Nja, sådär.
 Inte riktigt...
 Nej.
 Nej, det är inte riktigt min stil.
 Nej, den är tråkig.
 Nej, den är ganska tråkig.
 Nej, den är jätte tråkig.

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards