Alla inlägg den 13 april 2014

Av Tanya - 13 april 2014 21:46

Hejsan! HAHAHAHA stillbilden alltså (på min blogg alltså, där jag har gjort videoinlägg.) Ser ut som om jag blåser upp något med munnen. Cp still bild... Hoppas det ser annorlunda ut för er än vad det gör för mig xD. Här pratar jag lite om vad jag har gjort idag, i helgen och även en del om min depression... Jag sa inte så mycket vad jag har gjort i helgen så jag skriver det här: Min bästa vän kom till mig i Fredags och då gick på någon hudvårdskurs kan man säga, haha (allt om det står i det förra inlägget.) Foundationet som jag "köpte" eller skulle ha köpt var tyvärr för mörk för mig, så jag ska lämna tillbaka den och testa på 2 andra (ljusare färger) och se om dom passar mig bättre... Isåfall så ska jag köpa det då. Men allt det händer nästa söndag alltså :). Igår så kollade jag och Nathalie på en skräckfilm, den heter: Nothing left to fear tror jag... Handlar om andlighet och att folk gör hemska saker i Guds namn. DET HATAR JAG!! Gör man hemska saker eller mår dåligt så ska man ALDRIG NÅGONSIN skylla på  Gud då det är aldrig hans fel att dåliga saker händer... Men detta kan jag ta en annan gång när jag skriver ett djupare inlägg om just detta :). Jag har iaf haft en bra dag men fick en ganska så stuff start på morgonen då jag hade rätt så mycket ångest (jag pratar mer om detta i detta videoinlägg.) Jag trivs faktiskt att göra såna inägg, så såna ska jag fortsätta med! Men jag ska även blogga "vanliga" inlägg med bara texter också, såklart :). Men ni får ha det så bra & sköt om er... Puss och kram! /Tanya



 

Presentation


Jag Älskar Jesus! :)

Gästbok

Fråga mig

16 besvarade frågor

Omröstning

Tycker du att min blogg är intressant?
 Ja, jätte intressant!
 Ja, den är intressant.
 Ganska intressant.
 Helt okej.
 Nja, sådär.
 Inte riktigt...
 Nej.
 Nej, det är inte riktigt min stil.
 Nej, den är tråkig.
 Nej, den är ganska tråkig.
 Nej, den är jätte tråkig.

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards