Alla inlägg den 22 april 2014

Av Tanya - 22 april 2014 19:49

Hejsan! Idag pratar jag om detta videoinlägg om min hälsa, om nuvarande hälsa och hur den var för några år sen, lite grann om min vikt, jag pratar även om mina ätstörningar. Har den blivit sämre, bättre eller är det likadant på senaste tiden? Kolla så får ni se... ;) . Jag pratar även om skönhet (mer hudvård för att vara specifik) och "nyckeln" till fräsh, fin hälsosam hud, jag pratar även om lite grann om hur min hud var för några år sen och hur den är nu. Men en sak som jag inte nämnde men som tänker nämna nu, jag har mer normal/torr hy. Alltså jag har kombinationshy vilket jag alltid har haft, dock för några år sen hade jag mer oljig hy, vilket jag även nämner att jag hade oljig hy förut... Måste jag välja så säger jag att det är mycket plågsammare att ha konstant oljig hy än torr, då jag upplever att torr hy är lättare att ta hand om/få under kontroll och man slipper se glansig ut på ett överdrivet/ofräscht sätt... Dock är det också jobbigt att vara lite torr för då måste man tänka på att dricka mycket mer vatten (vilket jag är dålig på) ofta använda återfuktande ansiktsmasker, återfukta huden ordenligt och absolut inte slarva... Jag pratar även lite grann om mina sömnrutiner, bland annat att jag försöker lägga mig tidigare och mitt mål är att kunna lägga mig 12, senast kl 1 på natten utan att vara vaken i timmar, vända och vrida och sedan behöva sova ut på morgonen/dagen och då är man fast i den onda cirkeln igen osv... Jag vill inte skriva för mycket, annars är det ju ingen mening att videoblogga om jag avslöjar här allt redan nu i förväg... :) . Men ni får ha det så bra, sköt om er. Puss och kram! /Tanya



 

Presentation


Jag Älskar Jesus! :)

Gästbok

Fråga mig

16 besvarade frågor

Omröstning

Tycker du att min blogg är intressant?
 Ja, jätte intressant!
 Ja, den är intressant.
 Ganska intressant.
 Helt okej.
 Nja, sådär.
 Inte riktigt...
 Nej.
 Nej, det är inte riktigt min stil.
 Nej, den är tråkig.
 Nej, den är ganska tråkig.
 Nej, den är jätte tråkig.

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards