Alla inlägg den 9 april 2014

Av Tanya - 9 april 2014 17:32

Hejsan! I detta inlägg pratar jag om vad jag har gjort i helgen (dock inga detaljer) och vad som har hänt mig... Jag pratar inte alls så mycket om exakt vad som har hänt då andra (flera personer) är iblandade i detta så jag vill inte "hänga ut" någon. Men det här lilla kan jag säga: När jag äntligen vågade stå upp för mig själv och säga EXAKT hur jag känner och tycker... Då blev det helt pannkaka av alltihop. Folk säger att de älskar att jag är ärlig av mig osv. Men när det är till deras nackdel... Då blir det ett helvete, rent ut sagt. Jag var tvungen att få ur mig mina känslor. Det var inte uppskattat men det måste göras, sen om andra kan ta det eller inte... ärligt talat. Det är inte mitt fel eller problem. Jag sa det jag kände på ett snällt, men rakt, ärligt och på ett hårt sätt. Med hårt menar jag att jag sa hela sanningen, jag dolde inte något eller höll tillbaka något. Jag pratar även om lite annat som inte har med detta att göra. Kolla så får ni se. Jag pratar även om att jag fick en ångestattack och hur allt har påverkat mig... Jag skulle ha laddat upp den för ca 2 timmar sen men klippet här på bloggen har verkligen laddat upp jättesegt så jag har inte kunnat fixa det förrän nu... Men men, bättre sent än aldrig. Men nu så ska jag äta iaf... Ni får ha det så bra och sköt om er! Puss och kram. /Tanya



 
 

Presentation


Jag Älskar Jesus! :)

Gästbok

Fråga mig

16 besvarade frågor

Omröstning

Tycker du att min blogg är intressant?
 Ja, jätte intressant!
 Ja, den är intressant.
 Ganska intressant.
 Helt okej.
 Nja, sådär.
 Inte riktigt...
 Nej.
 Nej, det är inte riktigt min stil.
 Nej, den är tråkig.
 Nej, den är ganska tråkig.
 Nej, den är jätte tråkig.

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards