Direktlänk till inlägg 19 december 2009

Jag ska låta dig va...

Av Tanya - 19 december 2009 21:57

Hej hej. Det är blogg time nu, haha! :D. Som ni märker så mår jag bättre och är på bra humör nu. Det är tack vare 2 personer, och dom är Frida och Cesar! :) . Idag har jag vart hos Frida, vi har pratat, gått ut med hennes hund, handlar lite godis, Pepsi Max, skruvar och sånt. Nu är jag hemma, jag kom hem för att äta mat och sen duscha. Jag kom ut från duschen, ska snart fixa mitt hår, packa ner pyamas, tandborste, lite krämer och sånt nödvändiga saker, ska sova över hos Frida inatt.
Det ska bli kul och mysigt :) . Jag har ganska mått dåligt på den senaste tiden, jag behövde muntras upp och få goda råd, och jag fick rätt så bra råd. Jag borde inte isolera mig själv, utan fortsätta att leva vidare och umgås med mina vänner. Det är nu som jag måste vara som starkast, kämpa vidare och inte ge upp... Även om det känns som att jag vill, eller att det behövs att jag ska isolera mig själv för mycket eller för ofta, vilket jag har gjort hittills, så borde jag inte göra det, för det blir bara värre, inte bättre... Så jag måste se till att göra så att jag ska må bättre, och inte  att jag ska må sämre! Eller hur? :) .

Nu till en helt annan grej. Vet du vad? Det är lugnt, jag ska inte störa dig mer, det är uppenbart att du vill vara ifred och att du inte vill ha något med mig att göra just nu... Jag har försökt och kämpat, men nu orkar jag inte mer, orkar inte jaga dig hela tiden. Vill du något så får du höra av dig, jag tänker inte höra av mig mer, varken via msn eller sms... Så att du vet det. Nu när du läser detta (om du ens läser min blogg då och då/regelbundet) så vet du nog vem jag menar... Men om du är osäker, så kan du fråga om det är just dig jag menar, eftersom jag inte tänker nämna några namn här...

Men nu ska jag gå, ska fixa mitt hår, smörja in mig, byta om, och packa ner lite olika saker. Men ni får ha det så bra och sköt om er!

Puss och kram. /Tanya.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Tanya - Onsdag 20 mars 22:57

Hej hej alla! Jag har haft fullt upp dem senaste dagarna. Varit med en tjejkompis i söndags, samt drog till kyrkan den dagen. I måndags var jag med bästa vännen hela dagen och kvällen. Igår träffade jag min gamla pastor och fikade, kom hem och vilade...

Av Tanya - Lördag 6 jan 05:44

Hej hej! Jag kände för att göra ett litet inlägg. Det jag har i tankarna och på hjärtat är en kille. En utav mina killkompisar för att vara mer specifik. Jag tänker på året 2023, som var. Vi har kommit närmare varandra, tack Jesus för det! (Ja jag gi...

Av Tanya - 31 december 2023 23:03

Hej. Jag tänkte att jag skriver ett andra och sista inlägg för det här året. Jag är hemma hos min lillasyster, hennes sambo är med. Lilla bebis Léon som nu sover, mamma och min systers hund Charlie!   . Jag har tänkt på att ta mer hälsosamma val näst...

Av Tanya - 31 december 2023 05:42

Hej hej! Jag bara känner att jag vill blogga innan året 2024 är officiellt här! Jag har aldrig förut (vad jag kan komma ihåg) varit ett helt år utan att blogga förut, så jag vill ha ett blogginlägg nu till 2023 som är kvar!   Så, hur har mitt år vari...

Av Tanya - 24 november 2022 04:27

Hejsan, nu skriver jag från mitt hjärta. Jag känner sorg just nu. Vart tog mina krisnta vänner vägen? Tyvärr så lever jag för mycket utifrån känslolivet nu snarare än från Guds ande, där det finns glädje och frid att hämta. Istället så känner jag und...

Presentation


Jag Älskar Jesus! :)

Gästbok

Fråga mig

16 besvarade frågor

Omröstning

Tycker du att min blogg är intressant?
 Ja, jätte intressant!
 Ja, den är intressant.
 Ganska intressant.
 Helt okej.
 Nja, sådär.
 Inte riktigt...
 Nej.
 Nej, det är inte riktigt min stil.
 Nej, den är tråkig.
 Nej, den är ganska tråkig.
 Nej, den är jätte tråkig.

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards