Alla inlägg den 3 januari 2011

Av Tanya - 3 januari 2011 02:46

Hejsan, just nu så känner jag för att skriva av mig lite och blogga om mina tankar och känslor, så det är precis det jag tänker göra just nu!


Du vet att jag älskar dig, jag vet att du älskar mig.
Vi båda har haft det tufft på sitt sätt (men vem har inte det?)
Jag vet att det känns jobbigt just nu, men jag lovar att det kommer ordna sig om vi båda håller ut och kämpar oss emot den hära motvinden, stormen som man kan kanske kalla det för. Det gäller för oss att träffas, se till att det blir av helt enkelt. Vi har försökt 2 gånger innan men det har inte fungerat. Men det sägs ju att tredje gången blir gillt, right? ;) . Haha. Oavsett om det sker då eller inte, så kommer jag inte att ge upp hoppet om dig, om oss. Varför? Inte för att jag är dum eller blåögd på något sätt och är en sån person som bara "hoppas på det bästa" trots att man vet att det är mer eller mindre dömt att misslyckas (dum och blåögd vad jag förut, men jag har lärt mig en läxa på det hårda vägen och dit tänker jag aldrig hamna igen) utan det handlar om att jag litar på min instinkt och min instinkt säger mig att vi kommer få det att fungera, bara båda kämpar och vill såklart. Sen så älskar jag dig otroligt mycket!   


Jag vet att du har mycket att göra, med jobbet och så.
Jag vill inte stressa eller pressa dig, men vi båda vet att ju längre tiden går desto jobbigare blir det för oss. Jag älskar dig och jag tänker aldrig ge upp hoppet om dig. Jag är väldigt envis och vägrar låta kämparglöden dö (även om det känns som om den svalnar lite då och då.)
Så jag hoppas att du kommer också kämpa för oss, oavsett vad. Oavsett om det är kaos i ditt huvud, oavsett om vissa personer i din omgivning är negativa, för tro mig jag vet själv hur det känns när det är kaos i en huvud och när folk runt ens omgivning är bara negativa och ska tro det värsta. Snacka om att folk inte har något hopp eller tillit kvar längre, det är lite sorgligt faktiskt.
Just nu så passar jag på att blogga nu när jag är lugn och har huvudet på skaft, annars så är det ofta kaos i mitt huvud och innuti mig, tyvärr.
Det är något jag måste jobba på, så det blir bättre och det ska jag göra också.


Så snälla hjärtat, lämna mig inte... För då vet jag inte vad jag tar mig till utan dig. Oavsett vad folk säger och även om det känns lite rörigt inom dig och i ditt huvud just nu, så följ din instinkt (det är lättast att känna av den när man är som lugnast och klar i huvudet) och kämpa, tappa aldrig kämparglöden... Tappar du kämparglöden, så se till att hitta den fort igen, se till att få tillbaka den :) .


Jag blir också minst lika mycket osäker och rädd som du är, men detta är bara ännu ett dumt test, för att se om vi har vad som krävs för att få viljan igenom. En av mina drömmar är att få vara med dig, träffa dig. Om du har samma drömmar och mål, vill du samma sak så håll kvar vid det och försök att se det framför dig, på det sättet så kommer du att fortsätta att kämpa på och det blir inte lika lätt då att tappa kämpar glöden :) .


Nej men nu så ska jag gå och lägga mig. Men du vet att jag älskar dig och jag vet att allt kommer att ordna sig :) . Haha jag hoppas att du orkar läsa detta långa inlägg, sorry xD .


Ni får ha det så bra och sköt om er!
Puss och kram / Tani.

Presentation


Jag Älskar Jesus! :)

Gästbok

Fråga mig

16 besvarade frågor

Omröstning

Tycker du att min blogg är intressant?
 Ja, jätte intressant!
 Ja, den är intressant.
 Ganska intressant.
 Helt okej.
 Nja, sådär.
 Inte riktigt...
 Nej.
 Nej, det är inte riktigt min stil.
 Nej, den är tråkig.
 Nej, den är ganska tråkig.
 Nej, den är jätte tråkig.

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards