Alla inlägg den 14 juni 2011

Av Tanya - 14 juni 2011 23:17

Hejsan! Som ni har märkt så har jag inte bloggat här på ett tag, sorry... :O .
Men jag har helt enkelt inte orkat tyvärr... Hur som helst, jag har tagit studenten nu :) . Det kändes helt okej/rätt så bra faktiskt :) . Jag fick fina smycken, pengar, presentkort, blommor och lite sånt. Jag var rätt så nöjd med presenterna :) . Förresten så tog jag studenten onsdagen den 1 Juni :)

Efter jag tog studenten så har jag faktiskt inte gjort något speciellt...
Har städat både igår och idag och kom nyss ut från duschen.
Jag kollade på Förhäxad innan men halv sov nästan så pausade...
Ska kolla på Förhäxad igen nu efterjag har bloggat klart här och efter jag har fixat håret och så (jag har håret insturrat i en handduk just nu, haha.)
Jag har själva Förhäxad boxen :) .

Herre Gud, vet inte vad jag ska blogga om nu, kommer inte på något speciellt...
Just ja, kan nämna att det är något bättre mellan mig och Justin nu, men det är inte perfekt mellan oss. Han kallar mig åtminstone för älskling igen och verkar inte vara lika negativ/osäker angående oss, vilket är väldigt positivt :) .
Sen så har jag själv insett att jag hart vart jätte på och tjatig och pressat honom hela tiden... Så jag sa åt honom att jag ska backa undan nu och sluta tjata på honom dygnet runt och pressa honom... för då blir man ju automatiskt trött och orkeslös och då orkar man inte ta tag i något, jag vet själv hur det är...

Så vi får se hur det går. Han reagerade väldigt positivt i alla fall och sa att det kändes väldigt bra och positivt och att detta hade han inte förväntat sig av mig :P . Jag hade faktiskt själv inte förväntat mig detta, haha...

Men men jag har inte så mycket mer att säga just nu så då slutar jag att blogga nu :) . Ni får ha det så bra och sköt om er! Puss och kram. /Tani :)

Presentation


Jag Älskar Jesus! :)

Gästbok

Fråga mig

16 besvarade frågor

Omröstning

Tycker du att min blogg är intressant?
 Ja, jätte intressant!
 Ja, den är intressant.
 Ganska intressant.
 Helt okej.
 Nja, sådär.
 Inte riktigt...
 Nej.
 Nej, det är inte riktigt min stil.
 Nej, den är tråkig.
 Nej, den är ganska tråkig.
 Nej, den är jätte tråkig.

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards