Alla inlägg den 30 juni 2011

Av Tanya - 30 juni 2011 20:07

Hejsan. Idag har jag inte gjort något speciellt. Bara vart här "hemma" hos Avin medans hon har jobbat och så... jag har suttit vid datorn, diskat, fixat lite min medicin ask, vilat/sovit lite och sånt... Jag har även brytit mot min "regel" och tog en kropps dusch. Min "regel" är att inte duscha oftare än varannan dag, men nu blev det en kropps dusch idag på grund av att det är så sjukt varmt... Jag stod helt enkelt inte ut med det. Jag använde min älskade tvål från Lush   .

Det är den dära som heter Figs and Leaves ^^ .

Avin kom hem sen, vi har ätit och sånt. Vi ska eventuellt kolla på en film ikväll, vi får se om hon hinner med det och om hon orkar framför allt :P .
Annars så får jag väl kolla på tv, sitta vid datorn och roa mig eller något.
Vi får se hur det blir helt enkelt :) .

Imorgon så ska jag hem till min älskade katt Dino! Jag har saknat honom så otroligt mycket... Jag har vart här nu i en hel vecka, längre än vad jag hade räknat med... men det har vart mysigt att vara här och rätt så skönt faktiskt :) .

Men nu så ska jag gå, har inte så mycket mer att blogga om just nu.
Ni får ha det så bra och sköt om er! Puss och kram. /Tanya :)

Presentation


Jag Älskar Jesus! :)

Gästbok

Fråga mig

16 besvarade frågor

Omröstning

Tycker du att min blogg är intressant?
 Ja, jätte intressant!
 Ja, den är intressant.
 Ganska intressant.
 Helt okej.
 Nja, sådär.
 Inte riktigt...
 Nej.
 Nej, det är inte riktigt min stil.
 Nej, den är tråkig.
 Nej, den är ganska tråkig.
 Nej, den är jätte tråkig.

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards