Alla inlägg den 26 juni 2011

Av Tanya - 26 juni 2011 13:21

Hejsan :) . Jag har drömt så skumma drömmar på sistone...
Sen det tog slut mellan mig och Justin så drömmer jag om att vi träffas...

att jag är ledsen och gråter efter honom och gör allt för att få honom tillbaka :S . Vilket är skumt, för jag känner inte alls likadant i verkligheten... Tvärtom, jag vill inte ha honom tillbaka och jag vill gå vidare med mitt liv. Jag vill sluta älska honom på det sättet som jag gör idag. Jag vill helt enkelt att kärleks känslorna ska försvinna för honom så som hans känslor försvann för mig. Det är väl inte mer än rättvist? Sen så känner jag att jag inte alls vill ha kärlek just nu, alltså inom ett förhållande så att säga. För utan kärlek kan man faktiskt inte överleva :P .

Jag vill varken ha Justin tillbaka eller hitta någon annan. Både för att det har slutat illa för mig hittills men även för att jag behöver få ro i själen, liksom "vila" mig lite och få vara för mig själv utan att ha någon kille att tänka på.
Ska jag vara helt ärlig så känns det faktiskt skönt att vara singel just nu.
Det är ingenting jag "sörjer" över så att säga... Så jag undrar varför jag är så ledsen och hysterisk i mina drömmar sen den dagen det har vart över mellan oss :O . Ska nog fråga Markus om detta, då han kan det dära med drömmar och så :) . Ska se om han vet något, vad det kan betyda och så vidare...

Hur som helst, idag har jag inte gjort något speciellt. Bara gått upp, ätit frukost och sen klätt på mig och nu så bloggar jag lite, skönt att skriva av sig. Just nu så flyter bloggandet på, behöver inte tänka efter som: "Vad ska jag blogga om idag då, hmm?..." Haha :) . Vi ska snart gå ut och promnera... Efter det så vet jag faktiskt inte vad vi ska göra, men det får vi se :) .

Imorgon vet jag i alla fall vad vi ska göra. Jag, min syster och Avin ska till en Lush butik imorgon! Åh, jag bara ÄLSKAR Lush! Ni som har läst min blogg ett tag vet att jag är en riktig Lush fan ;) . Jag vet redan precis vad jag ska köpa, jag har exakt 605 kr att köpa saker för och det kommer att räcka precis har jag räknat ut :) . Kan hända att det blir någon krona över, om ens det xD .
Jag kommer blogga mer imorgon om vad jag köpte för Lush grejer, vad jag tycker om den och så vidare... :) .

Men nu så ska jag gå, har inte så mycket mer att blogga om just nu faktiskt ^^ .
Ni får ha det så bra och sköt om er! Puss och kram /Tanya :) .

Presentation


Jag Älskar Jesus! :)

Gästbok

Fråga mig

16 besvarade frågor

Omröstning

Tycker du att min blogg är intressant?
 Ja, jätte intressant!
 Ja, den är intressant.
 Ganska intressant.
 Helt okej.
 Nja, sådär.
 Inte riktigt...
 Nej.
 Nej, det är inte riktigt min stil.
 Nej, den är tråkig.
 Nej, den är ganska tråkig.
 Nej, den är jätte tråkig.

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards