Alla inlägg den 18 juni 2011

Av Tanya - 18 juni 2011 02:01

Hejsan! Idag har jag vart hos tandläkaren, det var inte så roligt... men det var samtidigt inte så "farligt" som jag trodde att det skulle bli :O .
Men tandläkaren sa i alla fall att jag hade något hål på gång och att mitt tandkött inte vara riktigt frisk, den är inflammerat... :( . Så det enda jag kan göra är att borsta nogrannare där och använda Flux 2-3 gånger om dagen. Just idag har jag bara använt den en gång men jag ska borsta tänderna, använda Flux och helt enkelt göra mig i ordning så fort jag har bloggat klart. Känner mig rätt så trött, så varför vara vaken i onödan då? :) .


Vilket tråkigt väder det var idag... bara regnigt och mulet, blää :( men men, sånt väder behövs också :P . Sen så har jag idag (äntligen!) beställt min rosa laptop från Siba :) . Jag ser verkligen fram emot tills jag får den! :) . Det stod att det kunde ta 1-5 dagar att få datorn... Så jag kan antingen få den redan på måndag (hoppas hoppas!) eller så får jag den i "värsta fall" på fredag nästa vecka ^^ .


Jag ser verkligen fram emot att få den datorn! Hoppas den är bättre och snabbare än denna i alla fall. Inte för att min nuvarande är så seg, det är helt okej faktiskt. Men mamma har fått en ny dator och den är sjukt seg... Så därför tänkte jag att jag hoppas verkligen att den rosa datorn inte är/blir sämre än denna som jag använder nu :O . Men ska jag vara ärlig så tror jag inte att den är "sämre" än denna... Får ingen sån känsla i alla fall, hihi ^^ .


Hmm... frågan är, vad ska jag göra med denna dator? Behålla den och ha den som extra ifall något händer den nya rosa datorn? Kanske sälja den? Hmm... Jag har faktiskt ingen aning, så vi får se vad som händer med denna dator som jag använder just nu ^^ .


Nä nu så ska jag gå, nog med dator snack, haha! Jag ska borsta tänderna som sagt, använda Flux och sen gå och lägga mig, då jag redan har tagit min sista medicin och har redan ätit :) .


Ni får ha det så bra och sköt om er! P.S slarva inte med tandborstningen för då lär man bara ångra sig, vilket jag gjorde idag... Fick faktiskt lite ångest idag hos tandläkaren och innan dess för jag visste att jag hade slarvat och att tänderna inte var i så bra skick... Så från och med nu så blir det skärpning för min del! :)
Sov så gott och dröm sött. Puss och kram! /Tanya :) .

Presentation


Jag Älskar Jesus! :)

Gästbok

Fråga mig

16 besvarade frågor

Omröstning

Tycker du att min blogg är intressant?
 Ja, jätte intressant!
 Ja, den är intressant.
 Ganska intressant.
 Helt okej.
 Nja, sådär.
 Inte riktigt...
 Nej.
 Nej, det är inte riktigt min stil.
 Nej, den är tråkig.
 Nej, den är ganska tråkig.
 Nej, den är jätte tråkig.

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards