Alla inlägg den 6 februari 2010

Av Tanya - 6 februari 2010 12:57

Hej hej bloggen, äntligen så kan jag blogga här! Haha jag bloggade nyss på blogg.se och skaffade mig en blogg där igår på grund av att jag inte kunde blogga här... Men nu kan jag det tack och lov! :) . Där har jag skrivit om hur min resa till Marocko har varit, men jag kan upprepa det igen. Jag kom tillbaka från Marocko i torsdags kväll kl 20.00 (den biten skrev jag inte i min andra blogg, glömde att nämna det där.) Det har vart ganska bra där, solat och badat, upptäck landet, kollat på teater, dom dansade på scenen och så, och det var ganska bra faktiskt :) . Jag har blivit lite brunare, inte så mycket, utan bara lite som sagt. Åh vad jag har saknat att blogga här...
Nackdelen med den resan var att när man gick ut på marknaden så kände jag mig verkligen obekväm, alla kollade ju på en, kvinnorna gick där med slöja över hela kroppen, håret och vissa hade det till och med över ansiktet... I Marocko var det "kallt" där för dom, jag såg dom vissa ha på sig vinter jacka, medans jag går runt där med ganska kort kjol och linne, haha :P . Männen kollade ju mest, och dom var inte diskreta precis... Nej usch, det kändes obehagligt när dom kollade sådär mycket och konstigt på mig, men samtidigt så förstår jag ju dom lite, även om det var grymt irriterande...

Frida ska kanske komma hit sen, men då måste vi börja packa upp våra res väskor och städa lite här hemma... Och så måste jag duscha, kan inte träffa Frida när jag ser ut såhär, haha. Har Hello Kitty nattlinne på mig, och ofixad hår, självklar utan smink, brukar inte direkt sova med smink :P .

Men nu ska jag gå, ni får ha det så bra och sköt om er.

Puss och kram! /Tani.

Presentation


Jag Älskar Jesus! :)

Gästbok

Fråga mig

16 besvarade frågor

Omröstning

Tycker du att min blogg är intressant?
 Ja, jätte intressant!
 Ja, den är intressant.
 Ganska intressant.
 Helt okej.
 Nja, sådär.
 Inte riktigt...
 Nej.
 Nej, det är inte riktigt min stil.
 Nej, den är tråkig.
 Nej, den är ganska tråkig.
 Nej, den är jätte tråkig.

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards