Alla inlägg den 21 februari 2010

Av Tanya - 21 februari 2010 21:31

Hej hej bloggen. Egentligen så känner jag inte för att blogga för 50 öre, men jag gör det i alla fall... Jag har tråkigt och har inte gjort något speciellt alls idag. Jag har ont i huvudet och känner mig uttmattad typ :(
inte alls roligt... Men men, jag tänkte blogga för att jag vill rekomendera en hårinpackning. Här kommer den: 

    Betyg: 10 av 10 :) .
Som ni ser så är det Elvital från Loreal Nutri-Gloss. Jag bara älskar den! Den ger håret en skön mjuk känsla, den är helt enkelt bra! Det är något jag kan rekomendera er! :) . Det finns på Åhléns och så vidare. Priset varierar. Men det än nog under 100 kr :P .

Men nu ska jag gå, det var i stort sätt bara det jag ville säga.
Ni får ha det så bra och sköt om er. Köp den gärna! Förresten, vilken hårinpackning gillar du bäst och varför? Vad kostar den och vart finns den att köpa? Kom igen nu, kommentera och säg vad ni tycker! :D .
Nej nu ska jag gå, men vi hörs :) . Puss och kram. /Tani.

Av Tanya - 21 februari 2010 16:23

Hej bloggen. Just nu så är jag irriterad! Ingenting går som jag vill just nu! :S .
Den dära dumma minnes kortet, åh jag får damp... Jag ska kunna få 500 sms enligt min mobil, enligt minneskortet men nej då, det fungerar minsann inte!
Jag får bara upp till 218 sms! Hallå?! Det är för lite liksom? Jag orkar inte hålla på och radera mina sms jämt efter 2-3 dagar!
Jag försökte att ringa samsung innan men det är stängt, dom öppnar imorgon... Då får jag göra det imorgon då.
Är lite smått irriterad, men det går nog över snart :) .
Haha jag blir tyvärr lite lätt irriterad av små saker, men det brukar gå över ganska fort som tur är :) .
Ha det så bra och sköt om er. Puss och kram! /Tanya

Presentation


Jag Älskar Jesus! :)

Gästbok

Fråga mig

16 besvarade frågor

Omröstning

Tycker du att min blogg är intressant?
 Ja, jätte intressant!
 Ja, den är intressant.
 Ganska intressant.
 Helt okej.
 Nja, sådär.
 Inte riktigt...
 Nej.
 Nej, det är inte riktigt min stil.
 Nej, den är tråkig.
 Nej, den är ganska tråkig.
 Nej, den är jätte tråkig.

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards