Alla inlägg den 12 februari 2010

Av Tanya - 12 februari 2010 23:01

Hej hej bloggen. Sist jag skrev så mådde jag inte så bra som ni säkert märker/märkte... Men jag mår mycket bättre nu tack och lov.

Igår när jag kollade på Ghost Whisperer så slutade det sorgligt... Melindas man Jim (jag tror iallafall att han heter Jim,) han dog på slutet, hon såg hans själ, han var ett spöke... Hon var så ledsen och sa något liknande som: Nej, inte du... Om och om igen... Sen så var det slut :( .

För er som inte vet vad det handlar om, så handlar det om en kvinna som talar med andar och hjälper dom att lösa deras problem här på jorden, så dom sen kan gå vidare till andra sidan, när dom ser "ljuset" med andra ord. Hon är gift och dom försökte ganska nyligen skaffa barn tillsammans, och så hände det hära hennes man... Han lyssnade och stöttade henne alltid. Nej usch, han måste komma tillbaka, han får ju inte dö! :O .
Aja jag får väl vänta och se vad som händer i nästa avsnitt... Förresten så är det på torsdagar och börjar kl 20.00 på tv 400.

Jag vet inte riktigt vad jag ska blogga om nu, så jag tänkte gå. Men ni får ha det så bra och sköt om er!

Puss och kram. /Tani

Presentation


Jag Älskar Jesus! :)

Gästbok

Fråga mig

16 besvarade frågor

Omröstning

Tycker du att min blogg är intressant?
 Ja, jätte intressant!
 Ja, den är intressant.
 Ganska intressant.
 Helt okej.
 Nja, sådär.
 Inte riktigt...
 Nej.
 Nej, det är inte riktigt min stil.
 Nej, den är tråkig.
 Nej, den är ganska tråkig.
 Nej, den är jätte tråkig.

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards