Alla inlägg den 16 februari 2010

Av Tanya - 16 februari 2010 14:48

Alla Hjärtans Dag.


Hej hej bloggen. Jag försökte blogga på alla hjärtans dag, men jag råkade av misstag ta bort allting när jag tänkte precis avsluta, så jag kände inte för att skriva om allt från början, och bara struntade i det... Just nu så är jag i skolan, slutar runt kl 16 idag. På alla hjärtans dag så hade jag det ensamt, men bra. Jag gick upp, fixade dushade och fixade mig. Sen så tog jag ut pengar och sen så fixade jag mina naglar. Jag kom hem, åt mat och kollade på tv. Sen så kom min mamma och min syster hem från Västerås, och mamma hade köpt underkläder, ett halsband och minneskort till mig, till min mobil. Jag fick hela 4 mg när jag bad om bara 2 mg! Men jag klagar så klart inte, känner mig verkligen tacksam :) .


Längtar tills jag kommer hem. Ska äta och ta det lugnt, kanske duscha (om jag hinner och om jag orkar) och sen så ska jag gå till kyrkan :) .

Problem med sömn.


Jag har fått ett problem... Jag kan inte sva riktigt bra om nätterna dom hära senaste dagarna/nätterna... Jag somnar ju, men sen så vaknar jag flera gånger på grund av att jag svettas jätte mycket, och jag har inte alls så mycket kläder på mig när jag sover... Alltså jag får panik då :O . Pulsen är hög och jag svettas som sagt, sen så öppnar jag balkongen en stund, sen så fryser jag, stänger balkongen efter en stund, men då börjar jag svettas och känner att jag börjar må dåligt igen... Börjar jag bli sjuk, eller om jag känner nå slags inre oro som jag inte vet om än, det vet jag inte, har gått till skol systern men hon kunde inte göra så mycket, utan sa åt mig att vänta tills efter lovet, om det fortfarande är likadant, eller ännu värre, så ska jag söka upp en läkare och ta en massa prover... Great, jag var ju hos läkaren igår och tog en massa prover och pratade om min hälsa ju... Min hälsa har blivit mycket bättre tack och lov, men jag är ännu inte i mål... Men nu ska jag gå, har lektion, och sen så ska jag hem.


Men ni får ha det så bra och sköt om er. Förresten kommentera, så kommenterar jag tillbaka! Ni är så dåliga på att kommentera :( . Hur som helst, nu ska jag gå. ha det så bra. Puss och kram. /Tani.

Presentation


Jag Älskar Jesus! :)

Gästbok

Fråga mig

16 besvarade frågor

Omröstning

Tycker du att min blogg är intressant?
 Ja, jätte intressant!
 Ja, den är intressant.
 Ganska intressant.
 Helt okej.
 Nja, sådär.
 Inte riktigt...
 Nej.
 Nej, det är inte riktigt min stil.
 Nej, den är tråkig.
 Nej, den är ganska tråkig.
 Nej, den är jätte tråkig.

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards