Alla inlägg den 22 februari 2010

Av Tanya - 22 februari 2010 17:15

Hej hej bloggen. Jag känner inte för att blogga just nu egentligen, men jag gör det endå. Idag har jag bara tråkat och det är stökigt och kaos hemma hos oss! :( . Men samtidigt så pallar jag inte att städa, är för lat haha (a) . Hursomhelst jag ska skriva ner vad dagens hososkåp säger om mig idag ;) .

Lejonet: Prata med en vän idag. Berätta om dina drömmar och förhoppningar inför framtiden. Lyssna på råd.

Detta var dagens horoskop, nu kommer veckans:

Lejonet: Vart går gränsen mellan personlig uttveckling och självupptagen? Kan du ge din tillvaro näring utan att bli allt för fokuserad på ditt eget jag? Den hära veckan har du chansen att hitta rätt balans. Faktum är att du har delat med dig till andra länge nog. Nu är det dags att ägna dig åt dig själv. Det goda du gör för dig, gör du även för andra.

 

Detta var dagens horoskåp :P . Hur jag fick reda på den, det får ni inte veta, bara om ni frågar snällt (a) . Men nu ska jag gå. Ha det så bra och sköt om er. Puss och kram. /Tani.

Presentation


Jag Älskar Jesus! :)

Gästbok

Fråga mig

16 besvarade frågor

Omröstning

Tycker du att min blogg är intressant?
 Ja, jätte intressant!
 Ja, den är intressant.
 Ganska intressant.
 Helt okej.
 Nja, sådär.
 Inte riktigt...
 Nej.
 Nej, det är inte riktigt min stil.
 Nej, den är tråkig.
 Nej, den är ganska tråkig.
 Nej, den är jätte tråkig.

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards