Direktlänk till inlägg 5 januari 2011

Det går om man vill.

Av Tanya - 5 januari 2011 13:41

Hejsan. Jag mådde verkligen skit dåligt igår... Idag är det något bättre och vi pratade ut angående hur jag kände mig, det dära med att jag kände att hon och alla andra dömer mig, inte förstår mig och så vidare... Så det gick bra :) .
Men mina problem, sorg och så vidare är ju fortfarande kvar såklart (även om jag inte känner av det just nu och att det känns bättre nu.)
Jag tror att jag insåg att... jag kanske inte är så ensam trots allt, oavsett vad mina tankar säger? Sanningen är att jag har själv gjort mig ensam genom att isolera mig själv, ignonera människor och undvika livet... Sorgligt men sant.
Jag ska sakta men säkert (om jag får rätt hjälp och stöd) bryta den onda cirkeln, mina dåliga vanor som jag har. Som att jag t.ex lägger mig sent och på konstiga tider, att jag äter "konstigt" och lite och att jag föredrar ensamheten före sällskap. Det gör ju också sitt, dom grejerna får mig att må dåligt och jag vet det men det är så svårt, jobbigt och jag är van vid att känna mig ensam och sen krypa tillbaka till mitt skal igen...

Men jag måste ändra det, jag måste lyckas... Självklart så kommer jag att misslyckas ibland och falla tillbaka till mina gamla spår, men då gäller det att ta sig upp och försöka på nytt igen.
Jag får inte ge upp... Så är det bara. Om jag kämpar och vill så vet jag att jag kommer att lyckas, det blir värt det. Det går om man vill.

Men nu så ska jag gå, men ni får ha det så bra!
Jag kände att jag ville bara skriva av mig lite :) .
Puss och kram /Tanya.

 
 
Megan Black

Megan Black

6 januari 2011 13:19

sv: Neccesären köpte jag på Lindex för 99kr =)
Hoppas du hittar den <3

http://www.megans.bloggplatsen.se

Tanya

6 januari 2011 18:25

Okej tack så mycket, då vet jag! :)

 
Isa

Isa

6 januari 2011 19:11

jag visste att allt skulle ordna sig gumman:)
är verkligen glad för eran skull:)<3

http://isajohansson.blogg.se

Tanya

6 januari 2011 20:16

Naaw tack så mycket gumman, det uppskattas verkligen! :)

 
JustMie

JustMie

6 januari 2011 19:15

Din nya header är så fin ;D Jag tänkte på en grej.. om du verkligen inte vill att de ska stå att jag har gjort den så kan vi ta bort det :) När jag gör headrar åt främlingar eller vänner ska det stå att jag har gjort den. Men när de gäller familjen behövs det inte :)

säg till om du vill så kan jag hjälpa dig med det!

http://www.justmie.bloggplatsen.se

Tanya

6 januari 2011 20:20

Haha tack så mycket, det är ju du själv som har gjort den ;) . Jag sa bara hur jag ville ha den ^^ . Naaw vad gullig du är... Just nu så behövs det inte, det gör inge. Men nästa gång vi gör header så behöver du inte lägga till att du har gjort den. Jag skulle blogga om att du har gjort den + skulle folk fråga så skulle jag aldrig vara falsk nog att säga att JAG själv har gjort den och ta åt mig äran när det är egentligen du som har gjort den :P .

Tack så mycket, säger till när jag vill göra en ny/fler headers osv :) .

 
Ingen bild

Vaij

6 januari 2011 20:12

Bra skrivet gumman! Du är inte ensam. Tänker på dig mycket. Och jag vet att du klarar detta. Älskar dig!!!!!!

Tanya

6 januari 2011 20:22

Tack så mycket, jag tänker på dig med!
Jo jag hoppas och räknar med att jag ska klara det :) . Älskar dig med! :)

 
linda

linda

7 januari 2011 14:39

följ mig på denna blogg istället;)
fin header du gjort mkt roligare o persnoligare(:

http://www.lindismalmis.bloggplatsen.se

Tanya

7 januari 2011 15:27

Okej jag ska göra det! Tack så mycket men det är inte jag som har gjort den, min syster har gjort den som du säkert ser där längst nere vid hörnet :P . Det är hon JustMie, min syrra ^^ . Men jag sa hur jag ville ha det och så, hon gav mig lite tips och sånt :) . Det tog lång tid för mig att bestämma mig, då jag hade ingen aning om hur jag ville ha det, haha :D .

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Tanya - Onsdag 20 mars 22:57

Hej hej alla! Jag har haft fullt upp dem senaste dagarna. Varit med en tjejkompis i söndags, samt drog till kyrkan den dagen. I måndags var jag med bästa vännen hela dagen och kvällen. Igår träffade jag min gamla pastor och fikade, kom hem och vilade...

Av Tanya - Lördag 6 jan 05:44

Hej hej! Jag kände för att göra ett litet inlägg. Det jag har i tankarna och på hjärtat är en kille. En utav mina killkompisar för att vara mer specifik. Jag tänker på året 2023, som var. Vi har kommit närmare varandra, tack Jesus för det! (Ja jag gi...

Av Tanya - 31 december 2023 23:03

Hej. Jag tänkte att jag skriver ett andra och sista inlägg för det här året. Jag är hemma hos min lillasyster, hennes sambo är med. Lilla bebis Léon som nu sover, mamma och min systers hund Charlie!   . Jag har tänkt på att ta mer hälsosamma val näst...

Av Tanya - 31 december 2023 05:42

Hej hej! Jag bara känner att jag vill blogga innan året 2024 är officiellt här! Jag har aldrig förut (vad jag kan komma ihåg) varit ett helt år utan att blogga förut, så jag vill ha ett blogginlägg nu till 2023 som är kvar!   Så, hur har mitt år vari...

Av Tanya - 24 november 2022 04:27

Hejsan, nu skriver jag från mitt hjärta. Jag känner sorg just nu. Vart tog mina krisnta vänner vägen? Tyvärr så lever jag för mycket utifrån känslolivet nu snarare än från Guds ande, där det finns glädje och frid att hämta. Istället så känner jag und...

Presentation


Jag Älskar Jesus! :)

Gästbok

Fråga mig

16 besvarade frågor

Omröstning

Tycker du att min blogg är intressant?
 Ja, jätte intressant!
 Ja, den är intressant.
 Ganska intressant.
 Helt okej.
 Nja, sådär.
 Inte riktigt...
 Nej.
 Nej, det är inte riktigt min stil.
 Nej, den är tråkig.
 Nej, den är ganska tråkig.
 Nej, den är jätte tråkig.

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards