Direktlänk till inlägg 1 augusti 2011

Imorgon finns inte Dino kvar här längre... :'(

Av Tanya - 1 augusti 2011 15:54

Hejsan! Haha jag har fått mer presenter från mamma... ännu mer nagellack, underkläder och smink! Bland annat 2 ögonskuggor från Loréal och en Mascara :) . Det är en ny sort, har inte använt den förut ^^ . Den heter: Volume Million Lashes, extra black :) . Jag har en vanlig sån mascara, den guldiga som heter Volume Million Lashes, fast denna jag fick nu av mamma är en ny sort :) .


Nyss har jag målat naglarna, en av dom färgerna som jag fick av mamma :) .

Vet ni vad?... Jag fick nyss reda på detta... Imorgon finns inte Dino kvar här längre :'( . Han trivs ju inte här, han vill komma ut... och mamma känner en person och hennes pappa är tydligen villig att ta emot Dino, men bara som test period då han har andra husdjur och Dino måste ju komma överens med dom.

Annars så får Dino komma tillbaka hit... Jag tror dom bor ute på landet eller något liknande, för han behöver komma ut. Han trivs inte att bara vara inne i en lägenhet hela tiden. 


En del av mig är glad för hans skull, men en annan del av mig lider för jag vet att han inte skulle vara kvar här så länge till, visste bara inte att han skulle försvinna så snabbt som imorgon. Just nu så "tillåter" jag inte mig själv känna en massa känslor, kan där med inte känna mig riktigt sorgsen... men tro mig, den kommer senare. Såna känslor slipper jag inte undan, det är bara det att ibland kan jag "skjuta" upp den lite. Det kanske låter konstigt för er, men så är det. Ibland stänger jag av mig själv och mina känslor när jag känner att det blir för mycket helt enkelt... 


Jag har inte lust att blogga mer för tillfället. Jag tänkte kolla på Våra bästa år och ska sen umgås med Dino och gosa med honom, troligtvis för sista gången...   


Nu så ska jag gå. Ni får ha det så bra. Puss och kram. /Tanya

 
 
Isa

Isa

1 augusti 2011 16:16

Hahah jaa du har verkligen fått massa presenter men de är bara roligt de hihi:D

Låter inte alls roligt de där med dino :( är ledsen för din skull gumman, jag hade varit helt förkrossad om de hade hänt mig:( men om ni har tur så kanske ni måste ta han tillbaka:)
Men om han nu inte trivs inne o lägenheten så är de väl bra för han att komma till ett hem där han får komma ut:)

http://www.isajohansson.blogg.se

Tanya

1 augusti 2011 16:21

Ja det är roligt att få en massa presenter :)

Tack gumman... Ja jag är förkrossad och väldigt ledsen, men vad ska man göra? Jag måste ju ändå på något sätt vara glad för Dinos skull, om det är det som gör honom lycklig så att säga...
Ja fast om Dino kommer tillbaka så betyder det att det inte fungerar här och då fortsätter Dino att vara ledsen här, men samtidigt som jag vill behålla honom eller åtminstone få tillbaka honom... Men jag vill göra det som är bäst för honom, inte för mig.

Sen så eftersom dom bor här i Enköping så kommer vi säkert kunna hälsa på Dino nångång. Det återstår väl att se... Jag är ledsen för min egen skull, med lite glad för Dinos skull. För nu kan han faktiskt bli lycklig nu när han får komma ut... :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Tanya - Onsdag 20 mars 22:57

Hej hej alla! Jag har haft fullt upp dem senaste dagarna. Varit med en tjejkompis i söndags, samt drog till kyrkan den dagen. I måndags var jag med bästa vännen hela dagen och kvällen. Igår träffade jag min gamla pastor och fikade, kom hem och vilade...

Av Tanya - Lördag 6 jan 05:44

Hej hej! Jag kände för att göra ett litet inlägg. Det jag har i tankarna och på hjärtat är en kille. En utav mina killkompisar för att vara mer specifik. Jag tänker på året 2023, som var. Vi har kommit närmare varandra, tack Jesus för det! (Ja jag gi...

Av Tanya - 31 december 2023 23:03

Hej. Jag tänkte att jag skriver ett andra och sista inlägg för det här året. Jag är hemma hos min lillasyster, hennes sambo är med. Lilla bebis Léon som nu sover, mamma och min systers hund Charlie!   . Jag har tänkt på att ta mer hälsosamma val näst...

Av Tanya - 31 december 2023 05:42

Hej hej! Jag bara känner att jag vill blogga innan året 2024 är officiellt här! Jag har aldrig förut (vad jag kan komma ihåg) varit ett helt år utan att blogga förut, så jag vill ha ett blogginlägg nu till 2023 som är kvar!   Så, hur har mitt år vari...

Av Tanya - 24 november 2022 04:27

Hejsan, nu skriver jag från mitt hjärta. Jag känner sorg just nu. Vart tog mina krisnta vänner vägen? Tyvärr så lever jag för mycket utifrån känslolivet nu snarare än från Guds ande, där det finns glädje och frid att hämta. Istället så känner jag und...

Presentation


Jag Älskar Jesus! :)

Gästbok

Fråga mig

16 besvarade frågor

Omröstning

Tycker du att min blogg är intressant?
 Ja, jätte intressant!
 Ja, den är intressant.
 Ganska intressant.
 Helt okej.
 Nja, sådär.
 Inte riktigt...
 Nej.
 Nej, det är inte riktigt min stil.
 Nej, den är tråkig.
 Nej, den är ganska tråkig.
 Nej, den är jätte tråkig.

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards