Alla inlägg den 12 augusti 2011

Av Tanya - 12 augusti 2011 20:56

Hejsan bloggen och alla människor där ute! (Inne alltså) :) .

Idag har jag och Avin vart ute och kollat runt lite, vi har vart på gamla stan... Sen så har jag och Avin vart med min äldsta moster, mina kusiner Amanda och Tim och mosters pojkvän :) . Vi umgicks och så, fast jag umgicks mest med min kusin Amanda ^^ . Sen vart jag ganska så hungrig så vi gick in på Mcdonald´s :) .

Jag åt bara en stor pommes fritez med mellan jordgubbs milkshake medans Amanda åt cheese burgare och drack vatten.


Sen så av ren slump så såg vi min andra moster gå förbi oss. 

Så vi hälsade på varandra en snabbis och så :) .

Sen så en stund senare så åkte vi "hem" igen alltså hit hos Avin :) .

Vi ska alldeles strax se på en film som heter Vampire Diaries :) . 


Den är bra... jag har inte direkt haft intresse av den innan eller ens "vågat"

kolla på den innan då jag har en slags... blod fobi liskom. Jag har alltid haft det tyvärr, men det är mycket bättre nu när jag är äldre. Förut när jag var yngre, när jag var liten så kunde jag få panik för att jag blödde pytte lite grann på fingret till exempel... Men nu klarar jag av att se det utan att få världens panik och må jätte illa och dåligt och sedan bli "skakig" av mig.


Så jag klarar av att se Vampire Diaries eftersom det är inte så värst mycket blod, i alla fall inte hittills :) . Så jag ska gå nu, har inte så mycket mer att säga/skriva just nu. Imorgon ska jag åka hem i alla fall, så att ni vet det.

Avin köpte även första säsongen av Vampire Diaries  till mig, då jag har fyllt 21 år :) . Den andra har tyvärr inte kommit ut än... Jag tycker att den är väldigt spännande, så ska fortsätta se den med Avin alldeles strax (så fort jag har bloggat klart alltså.) 

Just nu så känner jag att jag mår MYCKET bättre jämfört med till exempel 1 vecka sen vilket är väldigt bra och jag är väldigt tacksam över det...

Jag hoppas att det inte är något tillfälligt som håller max någon vecka till, utan jag hoppas och tror att depressionen är över (den värsta delen åtminstone) :) .


Nej nu så ska jag gå på riktigt...

Ni får ha det så bra och sköt om er. Puss och kram! /Tanya :) 

Av Tanya - 12 augusti 2011 01:33

Hejsan. Till att börja med så vill jag säga att... min depression har minskat/försvunnit :O . Helt sjukt... fattar knappt vad det är som har hänt med mig. Men det är i alla fall VÄLDIGT positivt och jag njuter av detta.

Jag känner mig mer positiv och jag ska försöka att fortsätta att hålla det såhär också :) . Vet ni vad? Jag och Justin hade inte snackat i nästan 2 månader... Det hade inte gått riktigt 2 månader, men den 22 Augusti hade det blivit 2 månader om vi inte hade snackat... Vi snackade den 10 Augusti, alltså den dagen min vän Nathalie fyllde år med andra ord. Det blev en bra dag för mig i alla fall...


Vi pratade ut om våra känslor för varandra... Han sa att han kände skuld och saknad. Hade drömt drömmar om mig, som att vi bodde tillsammans... hade barn och var lyckliga... Han sa att han finns här för mig och att han verkligen bryr sig om mig även om det inte slutade så väl mellan oss... Han sa även att han älskar mig. Han har alltid gjort det och kommer antagligen göra det, sa han... Jag känner exakt samma sak för honom :) . Justin sa även att han ångrade sig att han bara gav upp och om han hade kunnat göra om allt och visste att han skulle känna och veta det han vet idag, hade han aldrig gett upp om oss. Vilket är väldigt positivt, det visar att han har lärt sig något trots allt ;) . Han har försökt gå vidare och glömma mig genom att göra dumma saker, men insåg att det inte fungerade.

Jag har själv gjort ungefär något liknande... Du vet, när man gör saker som man faktiskt ångrar? Haha sånt är jag duktig på... I alla fall säga saker som man ångrar åtminstone.


Hur som helst... Vi har bestämt oss för att försöka att ligga lågt, ta det som det kommer och bara vara vänner för tillfället :) . Sen om han seriöst skulle vilja... ha något mer, försöka igen så att säga... Så kräver jag en hel del saker som faktiskt BEVISAR att han menar allvar denna gång, så det inte slutar som sist.

Jag har lärt mig av mina misstag på den hårda vägen. Om Justin inte redan har lärt sig av sina misstag än, så lär han göra det snart :) . Jag har även sagt till honom att... jag har rätt för det mesta gångerna, för jag sa till honom att han gör ett stort misstag genom att släppa allt för jag verkligen visste hela tiden att han älskade mig innerstinne fortfarande, han hade bara tryckt undan dom och blev uppslukad av någon annan tjej i en kort period. Det slutade inte så lyckligt mellan dom, haha ^^ .


Nog med Justin... Jag är i Stockholm och jag har varit här 1-2 dagar nu.

Jag har vart hemma hos min moster idag... sen så har jag, mormor och min yngsta moster Avin (som är även min vän och är endast 1 år äldre än mig)

vart på stan. Jag har vart på Make Up Store. Mormor köpte en parfym därifrån till mig, som födelsedags present. Vilket jag tycker är väldigt snällt :) .

Det står att det bland annat luktar vanilj... och det gör det, men det luktar även lite kokos även om det inte står med ingredienserna... Jag gillar då verkligen denna parfym... Mums, denna kommer jag helt klart att använda. 

Mellan skala 0-10 så får den 8 :) .


Själva parfymen heter: Your Valentine och det är från Make Up Store som sagt :) . Jag borde verkligen gå och lägga mig, har skrivit av mig en del nu och det känns skönt. Jag saknar Justin och ser fram emot tills vi snackar nästa gång :D .


Aja ni får ha det så bra och sköt om er. Puss och kram! / Tani :)

Presentation


Jag Älskar Jesus! :)

Gästbok

Fråga mig

16 besvarade frågor

Omröstning

Tycker du att min blogg är intressant?
 Ja, jätte intressant!
 Ja, den är intressant.
 Ganska intressant.
 Helt okej.
 Nja, sådär.
 Inte riktigt...
 Nej.
 Nej, det är inte riktigt min stil.
 Nej, den är tråkig.
 Nej, den är ganska tråkig.
 Nej, den är jätte tråkig.

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards