Direktlänk till inlägg 12 augusti 2011

Jag mår lite bättre nu... :)

Av Tanya - 12 augusti 2011 01:33

Hejsan. Till att börja med så vill jag säga att... min depression har minskat/försvunnit :O . Helt sjukt... fattar knappt vad det är som har hänt med mig. Men det är i alla fall VÄLDIGT positivt och jag njuter av detta.

Jag känner mig mer positiv och jag ska försöka att fortsätta att hålla det såhär också :) . Vet ni vad? Jag och Justin hade inte snackat i nästan 2 månader... Det hade inte gått riktigt 2 månader, men den 22 Augusti hade det blivit 2 månader om vi inte hade snackat... Vi snackade den 10 Augusti, alltså den dagen min vän Nathalie fyllde år med andra ord. Det blev en bra dag för mig i alla fall...


Vi pratade ut om våra känslor för varandra... Han sa att han kände skuld och saknad. Hade drömt drömmar om mig, som att vi bodde tillsammans... hade barn och var lyckliga... Han sa att han finns här för mig och att han verkligen bryr sig om mig även om det inte slutade så väl mellan oss... Han sa även att han älskar mig. Han har alltid gjort det och kommer antagligen göra det, sa han... Jag känner exakt samma sak för honom :) . Justin sa även att han ångrade sig att han bara gav upp och om han hade kunnat göra om allt och visste att han skulle känna och veta det han vet idag, hade han aldrig gett upp om oss. Vilket är väldigt positivt, det visar att han har lärt sig något trots allt ;) . Han har försökt gå vidare och glömma mig genom att göra dumma saker, men insåg att det inte fungerade.

Jag har själv gjort ungefär något liknande... Du vet, när man gör saker som man faktiskt ångrar? Haha sånt är jag duktig på... I alla fall säga saker som man ångrar åtminstone.


Hur som helst... Vi har bestämt oss för att försöka att ligga lågt, ta det som det kommer och bara vara vänner för tillfället :) . Sen om han seriöst skulle vilja... ha något mer, försöka igen så att säga... Så kräver jag en hel del saker som faktiskt BEVISAR att han menar allvar denna gång, så det inte slutar som sist.

Jag har lärt mig av mina misstag på den hårda vägen. Om Justin inte redan har lärt sig av sina misstag än, så lär han göra det snart :) . Jag har även sagt till honom att... jag har rätt för det mesta gångerna, för jag sa till honom att han gör ett stort misstag genom att släppa allt för jag verkligen visste hela tiden att han älskade mig innerstinne fortfarande, han hade bara tryckt undan dom och blev uppslukad av någon annan tjej i en kort period. Det slutade inte så lyckligt mellan dom, haha ^^ .


Nog med Justin... Jag är i Stockholm och jag har varit här 1-2 dagar nu.

Jag har vart hemma hos min moster idag... sen så har jag, mormor och min yngsta moster Avin (som är även min vän och är endast 1 år äldre än mig)

vart på stan. Jag har vart på Make Up Store. Mormor köpte en parfym därifrån till mig, som födelsedags present. Vilket jag tycker är väldigt snällt :) .

Det står att det bland annat luktar vanilj... och det gör det, men det luktar även lite kokos även om det inte står med ingredienserna... Jag gillar då verkligen denna parfym... Mums, denna kommer jag helt klart att använda. 

Mellan skala 0-10 så får den 8 :) .


Själva parfymen heter: Your Valentine och det är från Make Up Store som sagt :) . Jag borde verkligen gå och lägga mig, har skrivit av mig en del nu och det känns skönt. Jag saknar Justin och ser fram emot tills vi snackar nästa gång :D .


Aja ni får ha det så bra och sköt om er. Puss och kram! / Tani :)

 
 
Ingen bild

liss

12 augusti 2011 02:15

Duu måswte skojja..o.O haha hamnad här av en s lump*onukter*

Tanya

12 augusti 2011 19:56

Nej jag är väldigt seriös här på min nlogg faktiskt, haha! Jo märks att du är onykter... Jag vet dock inte vem du är :O

 
Isa

Isa

12 augusti 2011 11:04

Aw är så glad för din skull gumman de är jätte bra att du mår bättre :D
Jag visste ju att justin fortfarande älskade dig innerst inne :) De är bra att ni håller lågprofil och pratar ut och sen om ni känner er redo och om han verkligen kan ta er på allvar så kommer de funka för er ska du se :D

Å va gott de måste lukta med vanilj å cocos vill också ha en sån parfym vad heter den:D

http://www.isajohansson.blogg.se

Tanya

12 augusti 2011 19:59

Tack gumman det värmer :D .

Ja jag visste också innerst inne att Justin fortfarande älskade mig på något sätt, för när jag bad till Gud sa så han till mig att Justin älskar mig, men jag vågade knappt tro på det...

Ja klart vi håller låg profil, jag vill att vi ska ha det så bra som möjligt och då måste man tänka efter och veta vad man gör, annars så kan ju allt gå och skogen och det vill man ju inte :) . Ja jag hoppas att han kommer ta oss mer seriöst den hära gånge... Så han ringer mig, skaffar cam osv och då kan vi träffas till slut och då blir det RIKTIGT BRA! :D

Men gumman... läser du ens min blogg ordentligt?! Jag skrev ju att den parfymen är köpt på Make Up Store och att den också heter Your Valentine :)

 
Isa

Isa

12 augusti 2011 22:46

Ja precis jag hade också på känn att han verkligen
gjorde de:) jag tror seriöst att han vill att de ska bli ni två igen men han vågar inte erkänna de;)

Ja eller hur denna gång måste han verkligen ta er på allvar om ni ska bli tsm igen:) får se om han ringer från europa;)

HAHHHAAH omg va dum jag är jag läste ju de vad är de för fel på migXD

http://www.isajohansson.blogg.se

Tanya

12 augusti 2011 22:53

Aaww okej... Ja jag vet också att han vill att det ska bli vi 2 igen men han vågar nog inte erkänna det pga det han har gjort + att jag själv sa att jag måste bli stark, återhämta mig igen + Justin har en HEL DEL att bevisa sig själv för mig... Frågan är: Kommer han verkligen att göra det? Du vet... ringa mig, skaffa cam osv... eller är det bara snack som sist? :S . Det är det som jag är lite orolig för...

Hahaha du är bra rolig du... Nu vet du i alla fall vad den parfymen heter... Tänker/tänkte du köpa den eller? :)

 
Isa

Isa

12 augusti 2011 23:02

Nej precis han kanske är rädd att de ska hända igen eller att du inte vill ha tillbaka han efter allt de där. Ja precis de är ju de isåfall ska han ha gjort allt de där innan ni blir ihop igen tycker jag:)

HHAHAH jag vet Xd jaa får se kanske de:)

http://www.isajohansson.blogg.se

Tanya

12 augusti 2011 23:05

Jaa exakt... Det kanske han är rädd för... Han är nog rädd för att jag kanske inte kommer vilja ha honom tillbaka eller typ... lita på honom igen... men om han gör det rätt, så kommer jag sakta men säkert lita på honom igen... Det är liksom BARA upp till honom och ingen annan... Jag har redan gjort mitt val och visat om och om igen vad jag går för, nu är det hans tur att välja och visa vad han går för :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Tanya - Onsdag 20 mars 22:57

Hej hej alla! Jag har haft fullt upp dem senaste dagarna. Varit med en tjejkompis i söndags, samt drog till kyrkan den dagen. I måndags var jag med bästa vännen hela dagen och kvällen. Igår träffade jag min gamla pastor och fikade, kom hem och vilade...

Av Tanya - Lördag 6 jan 05:44

Hej hej! Jag kände för att göra ett litet inlägg. Det jag har i tankarna och på hjärtat är en kille. En utav mina killkompisar för att vara mer specifik. Jag tänker på året 2023, som var. Vi har kommit närmare varandra, tack Jesus för det! (Ja jag gi...

Av Tanya - 31 december 2023 23:03

Hej. Jag tänkte att jag skriver ett andra och sista inlägg för det här året. Jag är hemma hos min lillasyster, hennes sambo är med. Lilla bebis Léon som nu sover, mamma och min systers hund Charlie!   . Jag har tänkt på att ta mer hälsosamma val näst...

Av Tanya - 31 december 2023 05:42

Hej hej! Jag bara känner att jag vill blogga innan året 2024 är officiellt här! Jag har aldrig förut (vad jag kan komma ihåg) varit ett helt år utan att blogga förut, så jag vill ha ett blogginlägg nu till 2023 som är kvar!   Så, hur har mitt år vari...

Av Tanya - 24 november 2022 04:27

Hejsan, nu skriver jag från mitt hjärta. Jag känner sorg just nu. Vart tog mina krisnta vänner vägen? Tyvärr så lever jag för mycket utifrån känslolivet nu snarare än från Guds ande, där det finns glädje och frid att hämta. Istället så känner jag und...

Presentation


Jag Älskar Jesus! :)

Gästbok

Fråga mig

16 besvarade frågor

Omröstning

Tycker du att min blogg är intressant?
 Ja, jätte intressant!
 Ja, den är intressant.
 Ganska intressant.
 Helt okej.
 Nja, sådär.
 Inte riktigt...
 Nej.
 Nej, det är inte riktigt min stil.
 Nej, den är tråkig.
 Nej, den är ganska tråkig.
 Nej, den är jätte tråkig.

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards