Alla inlägg den 3 juli 2011

Av Tanya - 3 juli 2011 23:26

Hejsan... Idag har det vart en sjukt jobbigt och dålig dag för mig :( .
Jag gick upp, då var allt normalt... åt frukost hemma hos Frida och så...

Sen så hade jag ont i magen. Jag gick och la mig. Jag drömde en mardröm.
Jag drömde att jag var förlamad, kunde inte röra på mig och jag fick panik.

Jag grät på grund av att jag knappt kunde andas normalt. Jag ropade på Frida.

Det tog ett bra tag tills hon kom... när hon väl kom så gjorde hon inget.
Hon bara stod där och kollade på mig och sa att jag fick klara mig själv och att jag inte kommer att dö och så vidare... Usch det var hemskt :S .


Sen så har vädret vart dåligt idag, det har också gjort mig på dåligt humör.

Sen så har mamma och min syster pratat mycket om på senaste tiden att sälja Dino, vilket får mig att vilja dö... Jag mår riktigt dåligt + jag har nyligen förlorat Justin :/ . Sen så håller Dino på och jamar just nu och det gör ont i mig... Jag har drömt en hel del om Justin, jag tänker på honom...

Ja, det känns som om jag sakta men säkert förlorar dom som betyder mest för mig helt enkelt :/ . Sen så fick jag komma hem (jag är hemma nu) för att spara det jag vill spara och skicka några bilder till mamma, resten ska raderas...
Det finns många minnen på denna dator, minnen med Justin...


Åh, jag inser att jag seriöst är less på mitt liv och på många i min omgivning.
Jag vill bara försvinna och aldrig mer komma tillbaka... Jag vill träffa morfar, Michael Jackson och Gud... Alltså, dom existerar inte här på jorden längre.
Det vill jag inte heller göra. Jag har ingenting att hämta här...


Jaja, detta blev ett deprimernade inlägg men såna dagar och tider finns också tyvärr. Därför gillar jag inte livet, det är för mycket upp och ned gångar.

För mycket kaos. För mycket svek. För mycket förändringar.
Jag har aldrig gillat livet och det gör jag inte nu heller. Jag kommer heller aldrig älska livet... det är näst intill omöjligt. Det finns för mycket ondska här i världen tyvärr...


Vet ni? Detta är sista gången som jag bloggar här via den svarta datorn från Asus ^^ .


Just ja, angående Justin... jag kollade igenom det vi skrev och så vidare...

Sista gången han sa helt seriöst att han älskade mig var den 4 maj...

Ja, så länge sen var det faktiskt :/ . Själv så sa jag senast för kanske... 1-2 veckor sen? Aja skitsamma, han kommer säkert aldrig mer säga att han älskar mig igen och jag får leva med det. Jag får leva med en massa skit jag...


* Sjukdomar
* Ångest
* Svek
* Sorg

* Tjat
* Oro
* Förlust
* Panik
* Lögner
* Dålig energi
* Stress och press
* För höga krav
* Ingen förståelse
* Blir missförstådd
* Negativa människor
* Dålig självtillit
* Brist på tillit (big time!)


Jag kommer inte på någonting mer just nu, det finns säkert en massa massa till.

Men jag orkar inte grubbla... vill bara gå hem till Frida med min syster.

Vi ska sova över där :) .
Här är min systers blogg btw: www.baralollo.bloggplatsen.se


Detta är sista inlägget jag skriver här på denna dator... Yay! Har inte saknat denna om jag ska vara ärlig, bara tiderna med Justin som denna påminner mig om :/ . Jag vill glömma allt, men samtidigt komma ihåg... Svårt att förklara.


Men nu så ska jag avsluta här. Ni får ha det så bra. Puss och kram! /Tanya.

Presentation


Jag Älskar Jesus! :)

Gästbok

Fråga mig

16 besvarade frågor

Omröstning

Tycker du att min blogg är intressant?
 Ja, jätte intressant!
 Ja, den är intressant.
 Ganska intressant.
 Helt okej.
 Nja, sådär.
 Inte riktigt...
 Nej.
 Nej, det är inte riktigt min stil.
 Nej, den är tråkig.
 Nej, den är ganska tråkig.
 Nej, den är jätte tråkig.

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21 22 23 24
25
26 27
28
29 30
31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards