Alla inlägg den 22 juli 2011

Av Tanya - 22 juli 2011 18:16

Hejsan. Jag lider seriöst av beslutångest när det gäller texten här på bloggen som ni säkert märker... Vet inte om jag ska ta den allra första vanliga texten jag hade i flera år innan jag började byta, den jag hade innan eller denna...

Åh så svårt det blir! Jag därmot funderar starkt på att välja denna, då jag inte har haft just denna text förut här på bloggen... Den heter Georgia :) .

Finns flera alternativ, men vet inte vilket jag ska välja... Men vi får se hur det blir ^^ . Jaja jag lär väl märka senare vilken jag vill ha...

Känner jag liksom: Nja, denna känns inte rätt för mig... då betyder jag bara, så enkelt är det ^^ . Jag tror jag kommer behålla denna, men men vi får se hur det blir... Det är ju MIG vi snackar om! ;) xD . 

Du vet, tjejen som har beslut ångest, vill prova fram tills man hittar det som är perfekt för en... Jag har nog kanske redan hittat den ^^ .


Jag har inte gjort så mycket idag. Tagit det lugnt, smsat, kollat på tv och så... Ja, har inte så mycket mer att blogga om just nu. Ville bara säga det :) . Ni får ha det så bra. Puss och kram! /Tanya

Av Tanya - 22 juli 2011 00:23

Hejsan. Vet ni vad?... Idag var det exakt 1 månad sen jag fick min rosa laptop! :D  . Alltså den 21 Juli, inte 22... Så att ni inte misstolkar det.

Idag har jag vart med Micke, vi hann bara gå upp och äta frukost och sen så skulle han åka hem. Jag har under tiden snackat med en ny person på msn. Jim heter han. Han verkar vara snäll, trevlig och en omtänksam kille ^^ .

Så förutom det så har jag även kollat på 1 avsnitt av Förhäxad och jag har även nyss bakat kokosbollar... Mums! :D .


Det blev ca 30 st och då gjorde jag ju ändå dubbelsats...

 Jag har tyvärr tidigare idag vart på allmänt dåligt humör, men det är för att jag och Micke har vänt på dygnet :P . Imorgon måste jag städa och diska här lite, det behövs märker jag... 


Vet ni? Jag saknar fortfarande Justin... men jag vill inte ha tillbaka honom. Jag är på väg att gå vidare helt ärligt talat :) (Y) . Det känns faktiskt bra. 

Man ska inte älta och vara kvar i det gamla, försöka få tillbaka sitt ex och bara tänka på "gamla goda tider" och så vidare... Utan nej, här går man vidare :) .

Jag lär nog sakna honom ett tag till (minst 1 månad i alla fall) innan jag riktigt har hunnit vänja mig helt och hållet utan honom.

För ärligt talat så har jag inte gjort det helt än... och imorgon var det exakt 1 månad sen det tog slut mellan mig och Justin... Sorgligt, men sant.

Jag tycker att det känns sorgligt, synd och tragiskt att han valde detta.

Men men, vad kan jag göra? Jag har redan gjort ALLT i min makt, men han ville inte helt enkelt längre. Då får man acceptera det och gå vidare, hur ont det än gör... Btw, hoppas Jim loggar in snart på msn igen. Jag gillar att snacka med honom ^^ .


Just ja... visste ni att sen det tog slut mellan mig och Justin (imorgon en månad sen) så har vi inte snackat sen dess? Idag för 1 månad sen så var det sista dagen jag och Justin snackade som ett par... Jag hade ingen aning om att dagen efter så skulle allt förändras. Jag visste inte att det skulle dröja längre än en månad tills vi skulle prata igen... Ärligt talat så vet jag inte hur länge det kommer vara såhär.
Vill han skriva så fine, så får han göra det... men jag tänker inte höra av mig förrän jag har 100% gått vidare, när det inte är så smärtsamt och "sorgligt" att prata med honom igen... Visst nu har han ju inte vart inne på msn så mycket, men aa... Vill han något, får han höra av sig. Jag tänker i alla fall inte höra av mig på ett tag...


Men nu så ska jag gå. Ni får ha det så bra. Puss och kram! /Tanya. 

Presentation


Jag Älskar Jesus! :)

Gästbok

Fråga mig

16 besvarade frågor

Omröstning

Tycker du att min blogg är intressant?
 Ja, jätte intressant!
 Ja, den är intressant.
 Ganska intressant.
 Helt okej.
 Nja, sådär.
 Inte riktigt...
 Nej.
 Nej, det är inte riktigt min stil.
 Nej, den är tråkig.
 Nej, den är ganska tråkig.
 Nej, den är jätte tråkig.

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21 22 23 24
25
26 27
28
29 30
31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards