Alla inlägg den 14 juli 2011

Av Tanya - 14 juli 2011 19:51

Hejsan! Som ni säkert har märkt så har jag ändrat på bloggens "insida" lite... Alltså texten. Både på bloggen men även rubriken som ni säkert märker ^^ .

Jag har även ändrat texten på rubriken också. Kände länge att jag har velat byta stil alltså själva texten... men har varken "vågat" göra det eller orkat. Jag har inte "vågat" på grund av att jag var rädd att jag skulle bli fast där i timmar och byta text efter text, inte känna sig nöjd men till slut ändå nöja sig med något som man egentligen inte ens är så nöjd med... men man tänker till slut "äh, det får duga." Känner ni igen det, någon av er?... att man blir "fast" och försöker och försöker men i slutändan så känner du "åh jag orkar inte försöka mer, whatever detta får duga..." Isåfall, hör av er. Kommentera gärna :) . 


Jag har även ändrat färgen på texten. Själva rubriken. Jag gjorde den något mörkare och även ändrade lite nyansen på texten. Det passade bättre till den nya texten, så att man ser den tydligare :) . Vilket gillar ni bäst? Den nya texten på bloggen och rubriken eller den förra? Säg gärna vad ni tycker och kommentera.
Jag skulle verkligen uppskatta det! :)


Just nu är jag hemma hos Frida, men ska nog hem snart...

Angående Frida, hon har skapat en ny blogg! :D .
Jag hjälpte henne lite och så. Det var hon som fick mig att vilja testa lite olika stilar. Jag gick inte igenom en och en, utan jag visste på ett ungefär vad jag ville ha och vad texterna heter :) . Förresten, Vill ni se hennes blogg?! :D .
Ni som vill det, kolla in hennes nya blogg: www.Chantelles.bloggplatsen.se

Jag gillar i alla fall hennes blogg (inte bara för att hon är min vän, utan jag gillar den faktiskt och kommer helt klart bli en av dom bloggarna som jag kommer följa.) :D .


Nu så ska jag gå, har inte så mycket mer att blogga om...

Ni får ha det så bra.  Puss och kram. /Tanya!

Presentation


Jag Älskar Jesus! :)

Gästbok

Fråga mig

16 besvarade frågor

Omröstning

Tycker du att min blogg är intressant?
 Ja, jätte intressant!
 Ja, den är intressant.
 Ganska intressant.
 Helt okej.
 Nja, sådär.
 Inte riktigt...
 Nej.
 Nej, det är inte riktigt min stil.
 Nej, den är tråkig.
 Nej, den är ganska tråkig.
 Nej, den är jätte tråkig.

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21 22 23 24
25
26 27
28
29 30
31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards