Alla inlägg den 29 juli 2011

Av Tanya - 29 juli 2011 01:49

Hejsan. Vet ni vad? Idag fyller jag år... Vet inte om det är positivt och negativt. Det är både och men antagligen mest positvt :) .

Det är negativt eftersom ja... siffran 20 är ju en av mina favorit siffror :) .

Jag gillar inte direkt ojämna tal, som 21. Som jag blir om några timmar...

Men jag kan inte kan göra så mycket åt det. Jag blir ändå 21 oasvett om jag vill det eller inte. Men det kanske blir en bra dag imorgon, vi får se... Det kan bli helt misslyckat som förra året. Fast förra året när jag blev 20 år så var jag riktigt ledsen den dagen... Det åskade, spö regnade och Justin skulle ha kommit egentligen men det blev aldrig av... Så jag var jätte ledsen den dagen och bara grät och grät... Ville inte fira mig, baka tårta eller något. Men så blir det inte detta år. Jag kommer i alla fall inte gråta hela dagen som jag gjorde förra året :) 


Nu så ska jag komma på både postiva och negativa grejer under året som jag har vart 20 år: 


Positivt: Jag och Justin var tillsammans då. Jag var inte deprimerad och jag mådde bättre. Jag fick reda på att jag har Aspergers Syndrom (men det tillhör även det negativa, men det är mest positivt i längden.)

Jag har haft Dino här i ett helt år :) .

Jag tog studenten.  Jag började "lära känna" och snacka mer med Jim :) .

Jag började träffa min psykolog då. 


Negativt: Det tog slut mellan mig och Justin. Jag kommer förlora Dino och min läkare vill skriva ut såna anti-depressiva mediciner till mig...

Jag har blivit mer negativ på sistone (både när det gäller mig själv, mitt liv och andra saker... men mest när det gäller mig själv och mitt liv.)

Jag har blivit nedstämd och deprimerad och längtar allt mer och mer bort från livet och mer till döden, då mitt riktiga liv börjar :) . 

Rädslan och ångesten inom mig har växt allt mer. Jag har halvt tappat hoppet angående att mitt liv ens kommer bli bra, har tröttnat på kärleken och har halvt tappat hoppet angående kärleken...

Jag har börjar dricka mycket läsk igen på den senaste tiden :/ .

Jag har mer en negativ inställning till livet nu än vad jag hade förut, innan jag blev såhär deprimerad...

Jag blev sjuk på julafton och på nyår så blev Justin sjuk, så då kom han inte heller hit, för andra gången. 


Vet ni vad? Jag är egentligen fortfarande 20 år ^^ .

Klockan 05:21 så blir jag 21 faktiskt :P .

Nu så ska jag gå... Måste sova. Jag ska eventuellt upp tidigt imorgon, får se om planerna blir av eller inte... Jag bloggar kanske mer om imorgon om planerna blev av eller inte och vad jag har gjort unden min dag och så vidare... :) .


Ni får ha det så bra. Puss och kram! /Tani :)

Presentation


Jag Älskar Jesus! :)

Gästbok

Fråga mig

16 besvarade frågor

Omröstning

Tycker du att min blogg är intressant?
 Ja, jätte intressant!
 Ja, den är intressant.
 Ganska intressant.
 Helt okej.
 Nja, sådär.
 Inte riktigt...
 Nej.
 Nej, det är inte riktigt min stil.
 Nej, den är tråkig.
 Nej, den är ganska tråkig.
 Nej, den är jätte tråkig.

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21 22 23 24
25
26 27
28
29 30
31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards