Alla inlägg den 30 juli 2011

Av Tanya - 30 juli 2011 01:22

Hejsan. Ja det stämmer... Nu är jag 21 år. Dagen har inte vart eller känt något speciellt för mig faktiskt. Det känns ungefär som vilka dagar som helst men ändå inte. Jag har inte gjort något speciellt idag. Jag har smsat... Kollat på tv. Sen så fick jag ett sms från posten, det var www.eleven.se som jag fick ifrån. Ni vet parfymen som jag sa att jag beställde? :)  Ja jag fick hem den idag ^^ . Efter det så gick jag till Ica och handlade... Både frukost grejer och grejer till tårtan. För en liten stund sen så åt jag tårta, haha! Sent blev det :P . 


Hittills har jag bara fått saker av mamma, men det var ändå en del saker.

Jag fick smycken, smyckeskrin, choklad, kläder, nagellack, badbomber, bad grejer. Fick en fin parfym från mamma också. Den heter: Nina Ricci Premier Jour :) . Jag och mamma har även fixat lite här hemma. Mamma tog mest itu med disken, medans jag plockade undan saker, fixade mitt rum lite och sånt.


Jag har inte så mycket mer att skriva just nu, det var ungefär allt jag ville säga... Ni får ha det så bra. Puss och kram! /Tanya :)

Presentation


Jag Älskar Jesus! :)

Gästbok

Fråga mig

16 besvarade frågor

Omröstning

Tycker du att min blogg är intressant?
 Ja, jätte intressant!
 Ja, den är intressant.
 Ganska intressant.
 Helt okej.
 Nja, sådär.
 Inte riktigt...
 Nej.
 Nej, det är inte riktigt min stil.
 Nej, den är tråkig.
 Nej, den är ganska tråkig.
 Nej, den är jätte tråkig.

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21 22 23 24
25
26 27
28
29 30
31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards