Alla inlägg den 27 juli 2011

Av Tanya - 27 juli 2011 17:24

Hejsan... Oh my God! Vad har hänt med min blogg? :S .

Själva rubriken är gigantisk! Texten menar jag då...

Såg att det är likadant med min systers blogg och andras bloggar som är medlem här på www. bloggplatsen.se . Jag undrar Varför det har blivit så :S . 

Aja jag hoppas verkligen att dom fixar det snart, för sådär stort och fult vill jag INTE ha det!


Min vän Nathalie kom hem till mig igår, vi umgicks, pratade... Gick ut en stund igår. Sen så kollade vi sent på en film och åt chips och dipp och drack Pepsi Max... Jag har ätit och druckit sånt mycket på senaste tiden tyvärr :/ . Men snart så blir det en ändring på det ^^ .  


Visste ni en sak? Jag är galen i parfymer ^^ . I alla fall såna tjejiga söta, fruktiga parfymer! Älskar även parfymer som luktar vanilj och/eller kokos :) . 
Jag har redan en del parfymer, har en från Lush som luktar vanilj... Resten av dom är mer sött av sig. Jag har nyss beställt en parfym från www.eleven.se

Den luktar sött, sådär sockervadds aktigt och den ska tydligen lukta vanilj också! Åh love it!   .


Jag har även önskat mig en annan parfym som luktar kokos/vanilj... Mums :D .

För jag fyller år nu på fredag... :P . Om jag nu inte skulle få den (vilket jag tror att jag ändå kommer få.) Så kan jag själv köpa den tänkte jag... men men, vi får se ^^ . Jag ser i alla fall fram emot tills jag får min parfym från www.eleven.se :D . Sen så kan jag lägga ut någon bild på den, säga vad jag tycker om den... betygsätta den och så ^^ .


Nu så ska jag gå men ni får ha det så bra.

Puss och kram! /Tani :) 

Presentation


Jag Älskar Jesus! :)

Gästbok

Fråga mig

16 besvarade frågor

Omröstning

Tycker du att min blogg är intressant?
 Ja, jätte intressant!
 Ja, den är intressant.
 Ganska intressant.
 Helt okej.
 Nja, sådär.
 Inte riktigt...
 Nej.
 Nej, det är inte riktigt min stil.
 Nej, den är tråkig.
 Nej, den är ganska tråkig.
 Nej, den är jätte tråkig.

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21 22 23 24
25
26 27
28
29 30
31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards