Alla inlägg den 8 september 2013

Av Tanya - 8 september 2013 14:56

Hej. Usch, jag känner att jag absolut inte orkar med NÅGOT just nu :/. Vågar inte ta mig ut idag, vaknade med att jag var täppt i näsan... Jag är livrädd för att bli sjuk, så jag håller mig inne idag... Även om chansen är bara 1% att jag blir sjuk om jag tar mig ut, så tar jag verkligen inte risken! Så vad ska jag göra? Well... Kolla på serier, eventuellt en film och så vidare. Kan inte göra så mycket när jag inte vill/vågar ta mig ut... Dessutom så ska jag ta mig ut imorgon (om jag nu inte blir sämre/sjuk såklart.) 

 

Jag vet typ inte ens varför jag bloggar just nu, har ändå inget vettigt att säga, haha... Tror jag börjar bli lite fäst/van vid bloggandet... Förut var det motstånd/jobbigt att blogga ibland men nu är det jobbigt att låta bli att blogga istället... Japp, jag har lätt för att skapa vanor, vissa tillfälliga, andra mer hållbara förändringar/vanor. De vanor jag oftast brukar skapa är dåligt för mig tyvärr, men att blogga oftare är knappast skadligt för mig :). 

 

Åh vad jag är shoppingssugen btw! Är så sugen så det kliar i fingrarna, jag till och med drömmer om att jag shoppar, haha! Jag drömde att jag köpte de sakerna jag vill köpa... Jobbigt att känna sånt "begär" eller "lust" efter shopping. Men nej, jag är inte beroende... Tro mig, hade jag vart det hade jag bokstavligen känt mig tvungen att köpa något minst en gång i veckan och då hade jag gjort det också, men det har jag inte gjort... Jag väntade en hel månad innan jag köpte det där pudret som jag nyligen har bloggat om. 

 

Jag har seriöst inget vettigt att säga just nu, så därför tänkte jag bara fortsätta se på serien Gossip Girl... Den serien är inget jag är beroende utav, men den är ganska underhållande... Jag var/blev beroende utav att se på serierna Pretty little liars & Vampire Diaries... Jag saknar att kolla på dessa serier, kan inte kolla på nya avsnitt förrän typ i slutet av Oktober... typiskt, man ska behöva vänta i över 1 månad... Men men, är inte så mycket att göra åt än att vänta och göra annat undertiden, såklart...

 

Men nu så tänkte jag gå, har ändå inget mer att säga just nu... Ni får ha det så bra och sköt om er... Puss och kram! /Tanya

Presentation


Jag Älskar Jesus! :)

Gästbok

Fråga mig

16 besvarade frågor

Omröstning

Tycker du att min blogg är intressant?
 Ja, jätte intressant!
 Ja, den är intressant.
 Ganska intressant.
 Helt okej.
 Nja, sådär.
 Inte riktigt...
 Nej.
 Nej, det är inte riktigt min stil.
 Nej, den är tråkig.
 Nej, den är ganska tråkig.
 Nej, den är jätte tråkig.

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5
6
7 8
9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28 29
30
<<< September 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards