Alla inlägg den 1 mars 2010

Av Tanya - 1 mars 2010 23:42

Hej bloggen. Sorry för att jag inte har bloggat men jag har inte riktigt orkat med det... Men kul att ni fortsätter att läsa min blogg, det uppskattas! Glöm bara inte att kommentera också ;) .


Idag har jag inte vart i skolan på grund av att jag har mått jätte dåligt igår, gråtit, haft/fått panik känslor, känt oro och sorg helt enkelt...
Sen så umgicks jag med Frida igår, det var längesen jag var med henne senast (förutom igår) så jag har/hade saknat henne...

Tråkigt att behöva sova nu, det var också tråkigt att sova igår, för jag känner mig inte känslomässigt stabil än och jag är dessutom ensam hemma... Vid såna tillfällen vill jag ha sällskap, inte vara ensam!

Det är så typiskt. När jag vill vara ensam så är min mamma och/eller min syster hemma, men när jag inte vill vara ensam hemma, ja då minsann så är dom inte hemma...

Men aja jag måste sova nu men vi hörs. Ha det så bra. Puss och kram /Tani.

Presentation


Jag Älskar Jesus! :)

Gästbok

Fråga mig

16 besvarade frågor

Omröstning

Tycker du att min blogg är intressant?
 Ja, jätte intressant!
 Ja, den är intressant.
 Ganska intressant.
 Helt okej.
 Nja, sådär.
 Inte riktigt...
 Nej.
 Nej, det är inte riktigt min stil.
 Nej, den är tråkig.
 Nej, den är ganska tråkig.
 Nej, den är jätte tråkig.

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4
5
6 7
8
9
10 11 12 13
14
15 16 17 18
19
20 21
22
23
24 25
26
27 28
29 30
31
<<< Mars 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards