Alla inlägg den 15 mars 2010

Av Tanya - 15 mars 2010 01:04

Hej hej bloggen. Jag känner för att blogga just nu, fast jag vet inte riktigt vad jag ska blogga om, hmm... Jag som avskyr när folk bloggar helt i onödan när man inte har något vettigt att säga, jag vill inte själv bli en av dom, haha! :P .

Idag har jag inte gjort något speciellt. Tagit det lugnt, kollat på film, vart inne på msn och så och nu bloggar jag :) .


Kan säga en grej till. På www.Lush.se så beställde jag en hårinpackning också, men jag fick det aldrig.
Dom missade tydligen den biten. Så mamma ringde och klagade och sa att vi inte hade fått med hårinpackningen.
Då bad dom om ursäkt flera gånger, verkligen skämdes. Sa att sånt ska/får inte hända, att det inte ska upprepas igen och så vidare...
Förutom det så tänker dom skicka 2 styckna hårinpackningar helt gratis!  snacka om lyxigt va? :O .
Sen så var det jätte snällt av dom att göra det. Finns ju vissa som bara ber om ursäkt, skickar 1 hårinpackning så som det skulle ha vart från början och sen betala i alla fall.
Men det gör inte dom. Så förutom att dom säljer lyx produkter som är hur bra som helst så är dom dessutom jätte trevliga och snälla verkar det som! :D .
Haha lucky me! :) .


Haha mammas väninna var här igår kväll och mamma visade upp dom produkterna som jag använde. Det vill säga 3 balsam och en schampoo från Lush, då sa hennes väninna att det är skit produkter och så vidare, bara för att man ska köpa hennes produkter istället!
(Hon är frisör och brukar klippa mig, min mamma och min syster gratis/billigt. Det är olika.) Då sa mamma: Ja du, oavsett om det är skit produkter eller inte, sen Tanya började använda hår produkter från Lush ( jag är Tanya alltså :P ) så har hennes hår blivit vackrare och glansigare, sen dess har Tanya velat köpa Lush produkter och trivs jätte bra med dom.


Det är så sant så! Haha tänk att min mamma och fler utifrån märker skillnaden, att håret blir faktiskt vackrare och glansigare! Ni måste köpa den!
Var inte snåla! Låt inte pengarna styra era liv.
Nöj inte er med skit produkter, med helt vanliga tråkiga produkter som kostar under 100 kr. Lush produkterna är 100 gånger bättre än min rosa elvital hårinpackning som jag har!


Jag lovar er det. Sen så behöver ni inte köpa den varje månad så som jag tänker göra i fortsättningen (det blir en hel del pengar till slut, men det struntar jag i, för det är det verkligen VÄRT! ) :) .
Däremot kan ni väl unna er det varannan månad eller var tredje månad?
Jag skulle aldrig då kunna klara av att använda det bara som en gångs grej.
Man blir ju helt beroende av dom på ett bra sätt, haha! :D .
Jag blev det i alla fall. Om ni inte har råd att lägga ner 139 kr på en lyxig balsam så kan man delbetala också!
Det nämnde jag tidigare också, sist jag bloggade alltså.
Förresten så när jag får mina 2 gratis hårinpackning, (dom sa att

jag skulle få det nångång nästa vecka)

så ska jag lägga upp bilder på den med och säga vad jag

tycker om den sen när jag har testat den.
Jag tror att den kommer att vara lika bra som balsamen,om inte ännu bättre då! :D .


Men nu så ska jag gå. Ska ta min sista medicin och

gå och lägga mig. Men vi hörs imorgon.
Jag bloggar mer imorgon då! :) .
Ha det så bra och sköt om varandra!
Puss och kram. /Tani   

Presentation


Jag Älskar Jesus! :)

Gästbok

Fråga mig

16 besvarade frågor

Omröstning

Tycker du att min blogg är intressant?
 Ja, jätte intressant!
 Ja, den är intressant.
 Ganska intressant.
 Helt okej.
 Nja, sådär.
 Inte riktigt...
 Nej.
 Nej, det är inte riktigt min stil.
 Nej, den är tråkig.
 Nej, den är ganska tråkig.
 Nej, den är jätte tråkig.

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4
5
6 7
8
9
10 11 12 13
14
15 16 17 18
19
20 21
22
23
24 25
26
27 28
29 30
31
<<< Mars 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards