Alla inlägg den 18 mars 2010

Av Tanya - 18 mars 2010 22:43

Hejsan bloggen! Idag har jag vart i skolan, kommit hem och snackat med min älskling Oliver :D . (Han är min bästa vän.)
Det gick bra från början, men sen så visade jag en sida av mig som varken han eller  jag gillar, en sida som jag har förträngt och försökt att krossa och ignonera den länge... Den bitchiga och "falska" sidan av mig...
Jag var nära på att svika en nära vän till mig (inte Oliver) för att "rädda" mig själv, för att jag tänkte helt själviskt och tänkte inte klart helt enkelt just då... Usch vad jag hatar den sidan så den nästan skrämmer mig. Det är en sida av mig då jag kan göra nästan vad som helst för att få min vilja igenom, jag kände mig som Sami Brady från Våra bästa år idag...
(Det är en tjej som inte låter något stoppa henne och gör allt för att få sin vilja igenom till nästan vilket pris som helst.) Jag kände att jag var som henne idag, det var en hemsk känsla...
Tur att den inte tog över mig, för då hade inte vett i hjärnan och samvete fått plats för då hade den bitchiga Tanya tagit över mig helt...
Jag vet hur det är, för jag var sån förut...


Jag har förändrats mycket sen dess, men den elaka Tanya finns fortfarande inom mig, tur att den dyker upp allt mer sällan och allt mindre...
Jag och Oliver har vart vänner i ca över 1 år. Jag undrar om det var första gången han såg den sidan av mig?
För han sa att han inte gillade den sidan jag visade upp just då... Jag förstår honom, jag klandrar honom inte. Jag tror nästan det...
Snacka om framsteg om han inte har märkt det så mycket förrän idag... Men tydligen inte tillräckligt mycket för jag höll nästan på att begå ett misstag.
Tur att min fina och sanna jag dök fram och påminde mig att detta är fel och att jag inte får bli som förut, låta den jätte bitchiga Tanya ta över mig som det gjorde förut, rätt så ofta dessutom...

Så förlåt. Verkligen förlåt. Jag har bättrat mig och ändrats, men jag ska göra det ännu mer... Mina vänner ska inte behöva stå ut med det här. Dom förtjänar så mycket bättre än så...

Men nu så ska jag gå.
Ni får ha det så bra och sköt om er!
Puss och kram. /Tani.

Presentation


Jag Älskar Jesus! :)

Gästbok

Fråga mig

16 besvarade frågor

Omröstning

Tycker du att min blogg är intressant?
 Ja, jätte intressant!
 Ja, den är intressant.
 Ganska intressant.
 Helt okej.
 Nja, sådär.
 Inte riktigt...
 Nej.
 Nej, det är inte riktigt min stil.
 Nej, den är tråkig.
 Nej, den är ganska tråkig.
 Nej, den är jätte tråkig.

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4
5
6 7
8
9
10 11 12 13
14
15 16 17 18
19
20 21
22
23
24 25
26
27 28
29 30
31
<<< Mars 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards