Alla inlägg den 3 mars 2010

Av Tanya - 3 mars 2010 08:07

Hejsan alla! Äntligen så kunde jag sova ut i natt. Jag la mig ganska sent och hade lite problem med att somna på grund av att min syster vände och vred sig, klagade på att hon var ledsen och så vidare... Jobbigt för oss båda. Men till slut så lyckades jag somna och jag vaknade glad och pigg :) .
Jag kommer säkert vara dö trött sen, men det får man ta om man lägger sig sent.


Malin skaffade sig en blogg igår! :D . Tänk, hon sa att hon gjorde det för min skull för hon vet om att jag gillar bloggar, både att läsa och skriva bloggar.
Jätte gulligt av henne att hon skaffade sig en blogg på grund av mig :) .


Men nu så måste jag gå. Ska gå till skolan you know :P .


Men ni får ha det så bra och ha en trevlig dag! Jag kanske bloggar senare, vi får se om jag får ork och tid till det ;) . Men det ska nog gå bra. Men ni får ha det så bra. Ta hand om er och ta hand om varandra! /Tanya. :)

Presentation


Jag Älskar Jesus! :)

Gästbok

Fråga mig

16 besvarade frågor

Omröstning

Tycker du att min blogg är intressant?
 Ja, jätte intressant!
 Ja, den är intressant.
 Ganska intressant.
 Helt okej.
 Nja, sådär.
 Inte riktigt...
 Nej.
 Nej, det är inte riktigt min stil.
 Nej, den är tråkig.
 Nej, den är ganska tråkig.
 Nej, den är jätte tråkig.

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4
5
6 7
8
9
10 11 12 13
14
15 16 17 18
19
20 21
22
23
24 25
26
27 28
29 30
31
<<< Mars 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards