Alla inlägg den 22 mars 2010

Av Tanya - 22 mars 2010 22:54

Hej bloggen.
Idag känner jag att jag inte orkar med någon just nu.
Jag känner mig bara allmänt ledsen och nere utan att jag ens vet varför...
Det är bara så jag känner.
Jag hatar verkligheten just nu. Jag vill bara gå och

lägga mig i sängen i flera dagar, helt ensam.
Stänga in mig själv och bara isolera mig själv.
Slippa verkligheten, slippa den hära smärtan som jag känner just nu...
Jag vill bara vara ensam hemma, stänga av mobilen och bara

vara helt ensam. Jag och tystnaden. Jag och ensamheten.
Ingen annan.
Jag orkar inte med skolan, jag orkar inte med människorna runt om kring mig, jag orkar inte gå upp tidigt varje morgon.
Jag vill inte ha det såhär.
Jag vill förändrats, men jag vet inte hur, eller när jag ska

fixa det...
Men det får bli som det är helt enkelt.
Jag kan tyvärr inte strejka från verkligheten även om jag

vill det just nu...


Idag har jag vart i skolan, kommit hem, ätit och tagit det lugnt.
Lyssnat på musik, duschat och nu bloggar jag

och skriver en del av mina känslor...
Dessutom så saknar jag min bästa vän Oliver :( .
Jag behöver honom nu och det känns som att han är verkligen

den enda som förstår mig och skulle kunna trösta mig

och få mig på bättre humör...
Förhoppningvis så gråter jag inte ikväll som jag gjorde igår...


Ge mig Oliver eller lycko piller, tack!
Nånting annat vill jag inte ha just nu...

Men nu så ska jag gå.
Ska kolla på tv, fixa håret, äta min sista medicin,
byta om och borsta mina tänder.

Ha det så bra och sköt om er. Bye. /Tani.

Presentation


Jag Älskar Jesus! :)

Gästbok

Fråga mig

16 besvarade frågor

Omröstning

Tycker du att min blogg är intressant?
 Ja, jätte intressant!
 Ja, den är intressant.
 Ganska intressant.
 Helt okej.
 Nja, sådär.
 Inte riktigt...
 Nej.
 Nej, det är inte riktigt min stil.
 Nej, den är tråkig.
 Nej, den är ganska tråkig.
 Nej, den är jätte tråkig.

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4
5
6 7
8
9
10 11 12 13
14
15 16 17 18
19
20 21
22
23
24 25
26
27 28
29 30
31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards