Alla inlägg den 16 mars 2010

Av Tanya - 16 mars 2010 14:19

Hej hej bloggen. Jag är i skolan just nu och bloggar, jag har inte slutat än. Jag slutar inte förrän kl 4, eller runt 4 i alla fall. Jag har håltimme just nu. Jag tycker att det är både skönt och öndigt med håltimme... Det är skönt för då får man göra vad man vill i en timme, men samtidigt så tycker jag att det är onödigt på grund av att då slutar man senare. Om vi hade haft lektion nu så hade vi slutat kl 3 istället för kl 4... Jag vill sluta så fort som möjligt liksom.
Komma hem, ta det lugnt, äta och sen duscha. Sen dra till kyrkan.
Det blir så stressigt på tisdagar liksom... Ibland när jag har fått handla så har jag inte haft tid över till att duscha, eller så har jag fått duscha sent...
Så jag hoppas att jag slipper att handla nu så jag kan duscha när jag kommer hem :) . Samtidigt som jag är i skolan så är jag inne på www.bloggtrafik.nu och samlar poäng :) .

Åh jag längtar tills jag får min Lush hårinpackning. Jag ska få det den hära veckan, det är bara en tids fråga... Men ju fortare man får den desto bättre är det ju :) . Jag hoppas jag får den idag eller imorgon. Men det får vi se :P .
Usch den hära tangentbordet var obekväma. Det känns trögt att skriva på något sätt... Ska välja en annan dator nästa gång jag bloggar i skolan, haha :P .

Men nu så ska jag gå men ni får ha det så bra och sköt om er!
Just ja. Anledningen till att jag bloggar nu är för att jag inte har något bättre för mig, jag kände för att blogga och jag har tid till det + jag kommer antagligen inte hinna blogga senare hemma sen, det blir så stressigt...
Men nu ska jag gå som sagt. Vi hörs! P.s kommentera gärna :) . /Tani.

Presentation


Jag Älskar Jesus! :)

Gästbok

Fråga mig

16 besvarade frågor

Omröstning

Tycker du att min blogg är intressant?
 Ja, jätte intressant!
 Ja, den är intressant.
 Ganska intressant.
 Helt okej.
 Nja, sådär.
 Inte riktigt...
 Nej.
 Nej, det är inte riktigt min stil.
 Nej, den är tråkig.
 Nej, den är ganska tråkig.
 Nej, den är jätte tråkig.

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4
5
6 7
8
9
10 11 12 13
14
15 16 17 18
19
20 21
22
23
24 25
26
27 28
29 30
31
<<< Mars 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards