Alla inlägg den 8 mars 2010

Av Tanya - 8 mars 2010 23:35

Hej hej bloggen. Helt plötsligt så kände jag mig lite blogg sugen :) .
Kul att jag har fått 7 besökare idag när jag inte ens har uppdaterat min blogg förrän nu :P . Idag så har jag inte gjort något speciellt. Vart hemma, kollat på tv och bara ruttnat inomhus :/ . Just ja, har handlat lite också. Bröd, mjölk, glass och så vidare. Jag gick inte till skolan idag på grund av att jag hade ont i magen :( . Men imorgon så ska jag gå till skolan, så är det bara!
Det är bra mellan mig och min kill kompis nu, har diskuterat vidare detta och så. Vi kommer att lösa detta med tiden på ett eller annat sätt :) .

Aw, vad dåligt samvete jag fick... En tjej kompis till mig behövde mig verkligen och skrev till mig på msn, men såg inte det förrän ganska nyligen... Har både ringt och smsat henne men jag antar att hon sover nu. Jag ville ju finnas där för henne! Aja, hoppas att hon öppnar sig för mig imorgon då...
Men på ett sätt så avundas jag henne. Hon kan i alla fall vända sig till mig (och kanske andra också) när hon mår dåligt, men det kan inte jag...
Jag håller allt inom mig och lider i tystnad. Skriver ut mina känslor i min blogg och jag går inte till mina vänner när jag behöver dom som mest... Bara om jag skulle känna mig riktigt desperat, annars håller jag det mesta inom mig...
Det kanske inte verkar eller märks för många andra, men jag har svårt att verkligen lita på en människa fullt ut och kunna öppna mig när jag verkligen behöver den personen som mest... Jag påpekar inte någon speciell person, utan alla allmänt liksom... Oliver är däremot ett stort undantag. Honom litar jag på upp till 100% och kan berätta allt för honom... Resten av mina vänner som jag älskar och betyder mycket för mig, dom har jag grymt svårt för att verkligen öppna mig, tyvärr... På grund av det så känner jag mig grymt instängd och plågas av det men samtidigt så vet jag inte hur eller ens om jag klarar av att bryta den onda cirkeln...

Men nu så ska jag gå. Ska äta något, byta om och gå och lägga mig.
Men ni får ha det så bra och sköt om varandra!
Puss och kram! /Tanya   

Presentation


Jag Älskar Jesus! :)

Gästbok

Fråga mig

16 besvarade frågor

Omröstning

Tycker du att min blogg är intressant?
 Ja, jätte intressant!
 Ja, den är intressant.
 Ganska intressant.
 Helt okej.
 Nja, sådär.
 Inte riktigt...
 Nej.
 Nej, det är inte riktigt min stil.
 Nej, den är tråkig.
 Nej, den är ganska tråkig.
 Nej, den är jätte tråkig.

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4
5
6 7
8
9
10 11 12 13
14
15 16 17 18
19
20 21
22
23
24 25
26
27 28
29 30
31
<<< Mars 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards