Alla inlägg den 13 mars 2010

Av Tanya - 13 mars 2010 17:01

Hej hej :) . Jag kom hem för några minuter sen, min mormor skjutsade

hem mig så jag slapp åka tåg, skönt! :) .
Vi har firat min moster/kompis Avin.
Alltså hon är både min moster och min kompis, hon är bara ca 1 år äldre än mig.
1 år och 4 månader, nästan 5 månader.
Vi var i en grekist restaurang och åt mat, dom serverade så otroligt mycket mat!
Vi åt inte ens hälften av maten, så mycket var det! :O .
Aja, man kan knappast påstå att dom är snåla i alla fall, haha! :P .
När Avin fick mina presenter så såg hon jätte glad ut.
Ni skulle bara ha sett hennes min! :D .
Hon fick en bra och ny hår inpackning, jag kommer inte ihåg vad den heter riktigt.
Något med 3 minuter miracle eller liknande.
Den är ny i alla fall och det kan man köpa på Åhlens.
Den inpackningen kostar 125 kr.
Dyrt, men det är det värt!
Håret blir jätte mjukt av det, det kände jag på hennes hår.
Hennes hår har aldrig vart så mjuk förut, vilket betyder att den är väldigt bra.
Den tänker jag själv köpa och testa nångång :) .
Hon fick även en lyxig balsam från Lush.
Jag använder själv den och jag bara älskar den!
Den gör håret jätte mjukt och lent och så ser håret "finare" ut på något sätt

tycker jag...


Jag ska ladda upp en bild på den, här kommer den:


 

Den är helt underbar och jag kan rekomendera er verkligen det!
Det kostar 139 kr. Jag vet att det är dyrt, men jag tycker att det är värt det.
Annars så kan man delbetala och betala 50 kr i månaden.
Allt står i hemsidan. Vilket är: www.Lush.se
Köp köp köp produkter därifrån! Förresten så står det längre ner
i min blogg, där står det: Lyxiga produkter :) .
Det är Lush hemsida, för där finns det lyxiga produkter.
Det finns bland annat hår produkter som schampoo, balsam,
hårinpackning, body lotion, handkräm och så vidare.
Gå själv in på den hemsidan och kolla runt.
Köp gärna något också, för det är det värt! :D .

Jag älskar Lush!  

Men nu så ska jag gå. Ska äta mat snart. Det blir kurdisk mat.
Mums, jag älskar det! :) .

Ni får ha det så bra och sköt om er.
P.s kommentera gärna, säg vad ni tycker om produkten, om ni har köpt

produkter från Lush eller inte, vad ni tycker om det och så vidare.

Puss och kram! /Tani :) .

Presentation


Jag Älskar Jesus! :)

Gästbok

Fråga mig

16 besvarade frågor

Omröstning

Tycker du att min blogg är intressant?
 Ja, jätte intressant!
 Ja, den är intressant.
 Ganska intressant.
 Helt okej.
 Nja, sådär.
 Inte riktigt...
 Nej.
 Nej, det är inte riktigt min stil.
 Nej, den är tråkig.
 Nej, den är ganska tråkig.
 Nej, den är jätte tråkig.

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4
5
6 7
8
9
10 11 12 13
14
15 16 17 18
19
20 21
22
23
24 25
26
27 28
29 30
31
<<< Mars 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards