Alla inlägg den 21 mars 2010

Av Tanya - 21 mars 2010 17:29

Hej bloggen. Nu är jag hemma och är lite små irritad... Varför? Jag vet inte riktigt, men lite för att jag hatar att få skulden för något som inte är mitt fel.
Något som min mamma är bra på att göra - ge mig skulden...
Tydligen så är allt mitt fel! :S . Inga andra gör misstag, utan bara jag!
Åh jag orkar inte ens diskutera eller förklara mig själv för då kommer

jag bara att dampa... Jag saknar Avin redan. Jag vill inte vara här just nu.
Jag är hungrig också, men vill inte äta. Vi har gäster, men jag orkar inte vara

trevlig och social. Jag orkar inte med något just nu förutom att gnälla.
Jag vill egentligen förklara mig själv, men det är ju ingen idé när man är

omringad av idioter som ger mig skulden för allt...
Men tyvärr så måste jag äta nu... *Suck...* :/ .  Sorry att jag inte

går djupare in på saken just nu och verkligen berättar vad det är

som har hänt, men jag orkar verkligen inte just nu, skulle annars

bara dampa som sagt...


Men ni får ha det så bra och sköt om er. Ge inte andra skulden när ni inte ens vet hela sanningen eller när ni inte ens lyssnar!
Det är inte kul att känna såhär som jag gör nu...
Hejdå. /Tanya.

Presentation


Jag Älskar Jesus! :)

Gästbok

Fråga mig

16 besvarade frågor

Omröstning

Tycker du att min blogg är intressant?
 Ja, jätte intressant!
 Ja, den är intressant.
 Ganska intressant.
 Helt okej.
 Nja, sådär.
 Inte riktigt...
 Nej.
 Nej, det är inte riktigt min stil.
 Nej, den är tråkig.
 Nej, den är ganska tråkig.
 Nej, den är jätte tråkig.

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4
5
6 7
8
9
10 11 12 13
14
15 16 17 18
19
20 21
22
23
24 25
26
27 28
29 30
31
<<< Mars 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards