Alla inlägg den 11 mars 2010

Av Tanya - 11 mars 2010 16:47

Jag har fått fler blogg läsare! :D .


Hej hej bloggen. Det blev inge skola idag heller... *Suck.*
Men vad ska man göra?
Mår man dåligt så gör man det, man kan ju inte "tvinga" sig själv att må bra, eller hur?
Jag kan i alla fall inte göra det... Så idag har jag vart hemma, ätit frukost. Kollat på dagens inspelade Våra bästa år avsnitt. Det var ganska bra idag :) . Samtidigt som jag bloggar så är jag inne på msn, Facebook och samlar poäng så man får fler läsare till min blogg.
Angående läsare så har jag fått hela 21 läsare idag, trots att jag inte har skrivt nå inlägg idag, sist skrev jag igår.
Haha det märks att jag gillar att få fler läsare och att jag är en amatör med tanke på att jag blir glad när jag får 21 läsare.
Finns ju dom som får minst 100 läsare dagligen, haha lyckos dom! ^^ .


Innan så städade jag lite, hjälpte till mamma med lite olika saker och så.
Nu hör jag att hon dammsuger, haha :P .

Ghost Whisperer.

Ikväll så blir det äntligen Ghost Whisperer!   

Det börjar varje torsdag kväll kl 20.00 och slutar 22.00
Det är 2 avsnitt i rad. Det är tv 400.
Älskar verkligen Ghost Whisperer, jag ser fram emot det varje
torsdags kvällar :) .

Men nu ska jag gå. Jag kanske bloggar igen senare, vi får se.
Men kommentera gärna så blir jag glad! + jag kommenterar tillbaka då ;) .
Ha det så bra. Puss och kram! /Tani.

Presentation


Jag Älskar Jesus! :)

Gästbok

Fråga mig

16 besvarade frågor

Omröstning

Tycker du att min blogg är intressant?
 Ja, jätte intressant!
 Ja, den är intressant.
 Ganska intressant.
 Helt okej.
 Nja, sådär.
 Inte riktigt...
 Nej.
 Nej, det är inte riktigt min stil.
 Nej, den är tråkig.
 Nej, den är ganska tråkig.
 Nej, den är jätte tråkig.

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4
5
6 7
8
9
10 11 12 13
14
15 16 17 18
19
20 21
22
23
24 25
26
27 28
29 30
31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards