Alla inlägg den 17 mars 2010

Av Tanya - 17 mars 2010 22:28

Hej hej bloggen! Har ni tänkt på en grej? Jag säger nästan alltid: Hej hej bloggen. Haha! Onödigt grej jag sa men ville bara påpeka det :P .


Idag har jag haft en läkartid, ingen skola för min del då med andra ord...
Jag har kommit hem, kollat på inspelad våra bästa år och

kollat på vanlig tv och nyss snackade jag med min

baby Oliver på msn nyss, wie! :D .
Han är min lilla "bebis" och min bff!   
Bff står ju för best friend forever som ni kanske redan visste :P .
Och nej, han är ingen riktig bebis :P . Han är bara 1 år yngre än mig

och då är man knappast liten även om man är ung.
Vi hann inte snacka så länge tyvärr på grund av att han hade vart inne på msn länge men jag kom till datorn för ca lite över 1 timme sen...
Han skickade ett sms till mig också där han bad mig logga in, vilket jag aldrig fick smset. Men det är inte så konstigt, han skrev in fel nummer.
Jag sa åt honom att dubbel kolla innan han skickar iväg ett sms nästa gång.


Hårinpackningen från Lush har kommit idag! :D .
Den luktar peppar kaka typ, haha. Man ska tydligen massera in hårinpackningen i torrt hår och ha det i håret i 20 minuter.
Men så tänker inte jag göra, det låter skumt och komplicerat så jag tänker

massera in hårinpackningen i blött hår när jag är i duschen och duschar som jag alltid brukar göra i vanliga fall. Här hittar man på egna "regler" haha :P .
Ska inte lägga in någon bild på den just nu eller ens skriva in namnet på

hårinpackningen förrän jag har testat den så jag kan säga vad jag tycker om den. Så vi får se när jag testar den :) .


Men nu så ska jag gå. Just ja, Oliver ska eventuellt logga in på msn imorgon, wiie! :D . Han skulle höra av sig via sms och säga först och främst om han kan

eller inte kan logga in på msn. Men både jag och han tror att det ska nog gå.
Men det får man se...


Ni får ha det så bra där ute och sköt om er!
Puss och kram. /Tanya.

Presentation


Jag Älskar Jesus! :)

Gästbok

Fråga mig

16 besvarade frågor

Omröstning

Tycker du att min blogg är intressant?
 Ja, jätte intressant!
 Ja, den är intressant.
 Ganska intressant.
 Helt okej.
 Nja, sådär.
 Inte riktigt...
 Nej.
 Nej, det är inte riktigt min stil.
 Nej, den är tråkig.
 Nej, den är ganska tråkig.
 Nej, den är jätte tråkig.

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4
5
6 7
8
9
10 11 12 13
14
15 16 17 18
19
20 21
22
23
24 25
26
27 28
29 30
31
<<< Mars 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards