Alla inlägg den 20 mars 2010

Av Tanya - 20 mars 2010 14:29

Hej hej bloggen. Jag ska bara blogga lite snabbt nu.
Just nu så är jag i Stockholm hemma hos Avin, wiie :D . Vi båda har duschat för en stund sen och hon kom ut från duschen för några minuter sen. Kanske typ 10 minuter eller något. Hursomhelst så använde hon Lush balsamen som jag har köpt till henne när hon fyllde år :D . Retreaded eller något sånt heter den, kolla längre ner i min blogg så får ni se en bild på den också. Inläget heter Lyxig balsam :) . Hon sa att hon verkligen älskar den och fick jätte mjukt och skönt hår! Dessutom så luktar den gott :) . Hon sa att hon ska köpa den ibland i fortsättningen :) . Jag ska sminka mig snart, jag har redan fixat håret och klätt på mig. Det är bara sminket som är kvar nu. Sen så ska vi dra ut.
Vi ska till Hero city, man kan spela en massa olika spel där och så.
Det ska nog bli kul! :D .

Förresten sist jag bloggade sa jag att jag kände mig som Sami Brady från våra bästa år, att hon gör allt för att få sin vilja igenom utan gränser (förutom mord då) men sen så påminnde Frida mig om att hon är verkligen extrem och att jag är inte så extrem så som hon är. Det har hon rätt i, jag har förändrats och uttvecklats som människa och jag har mognat helt enkelt och är inte extremt självisk som jag var förut. Tack och lov!

Men nu ska jag gå och sminka mig men ni får ha det så bra där ute och sköt om er! Puss och kram. /Tanya.

Presentation


Jag Älskar Jesus! :)

Gästbok

Fråga mig

16 besvarade frågor

Omröstning

Tycker du att min blogg är intressant?
 Ja, jätte intressant!
 Ja, den är intressant.
 Ganska intressant.
 Helt okej.
 Nja, sådär.
 Inte riktigt...
 Nej.
 Nej, det är inte riktigt min stil.
 Nej, den är tråkig.
 Nej, den är ganska tråkig.
 Nej, den är jätte tråkig.

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4
5
6 7
8
9
10 11 12 13
14
15 16 17 18
19
20 21
22
23
24 25
26
27 28
29 30
31
<<< Mars 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards