Alla inlägg den 7 mars 2010

Av Tanya - 7 mars 2010 22:40

Det blir bättre.

Hej hej bloggen. Idag så mår jag bättre och är lugnare av mig.
Ja, jag ignonerade honom, skickade varken godnatt eller godmorgon sms och jag hade min mobil avstängd, men inte lika länge som jag hade tänkt mig.
Jag vaknade idag ca kl 10.30 och satte på min mobil runt kl 15.
Det är väldigt olikt mig att låta det gå flera timmar innan jag sätter på min mobil, brukar annars i vanliga fall sätta på den så fort jag har vaknat, innan jag går på toa, innan jag äter frukost.
Men inte idag, det var annorlunda idag... Han hörde av sig och sa: Har du dött eller? Jag sa: Om det endå vore så enkelt... Sen så sa jag: Fattar du absolut ingenting eller?! Då sa han: Vadå? :O .
Då förstod jag att han inte alls förstod eller visste att jag ville ignonera honom med flit på grund av att jag kände mig grymt sårad av honom, så jag berättade hur det var och även att det kändes som om han inte brydde sig om mig eller mina känslor, men som tur var så sa han att han bryr sig om mig och mina känslor, vilket jag visste innerst inne :) .
Jag störde mig också på att han kan/kunde vara lite små dryg ibland. Då sa han att han slutar med det när jag slutar med det. Så det tänker jag göra.
Nu till nästa problem, att han ska sluta ta mig för givet... Nu diskuterar vi lite om det och ska försöka komma på en lösning.

Det blev inge städ dag idag.

Det skulle egentligen ha vart en städ dag idag, men det blev det inte.
Men imorgon så måste vi verkligen städa...
Vi var helt enkelt för lata för att ta itu med detta, haha.
Jag skulle också egentligen ha duschat idag men det blev sent sen så orkade jag inte...
Men jag ska duscha imorgon bitti innan jag går till skolan.

Men nu så ska jag gå. Ska gå och lägga mig. Det är ju skol dag imorgon. Men ni får ha det så bra och sköt om er!
Puss och kram! /Tanya.

Presentation


Jag Älskar Jesus! :)

Gästbok

Fråga mig

16 besvarade frågor

Omröstning

Tycker du att min blogg är intressant?
 Ja, jätte intressant!
 Ja, den är intressant.
 Ganska intressant.
 Helt okej.
 Nja, sådär.
 Inte riktigt...
 Nej.
 Nej, det är inte riktigt min stil.
 Nej, den är tråkig.
 Nej, den är ganska tråkig.
 Nej, den är jätte tråkig.

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4
5
6 7
8
9
10 11 12 13
14
15 16 17 18
19
20 21
22
23
24 25
26
27 28
29 30
31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards