Alla inlägg den 12 mars 2010

Av Tanya - 12 mars 2010 12:14

Hej hej bloggen! Idag har jag inte heller vart i skolan på grund av fruktansvärt magont... Har ju haft ont i magen hela veckan :( . Men det hindrar inte mig från att åka till Stockholm och fira Avin, som fyller 21 år idag. Grattis! :) .
Jag "lovade" trots allt att komma dit och jag vill såklart inte svika henne.
Dessutom så känns magen bättre just nu, i alla fall för tillfället.
Jag hoppas att mag smärtan inte kommer tillbaka sen bara...
För det klarar jag mig utan, tro mig! Jag ska inte vara där hela helgen, utan jag kommer tillbaka på lördag, då mormor ska skjutsa hem mig när hon endå ska åka tillbaka, då kan hon ju lika gärna skjutsa hem mig så jag slipper ta tåget.


Jag hoppas bara att det inte blir som sist, sist jag åkte tåg då jag var på väg hem tillbaka från Stockoholm så hann jag inte gå av vid Enköping, så jag fick gå av vid Västerås istället :( . Det var obehagligt och det var första och förhoppningsvis sista gången detta hände mig. Som tur va så hämtade mammas kusin mig och körde hem mig. Jag mådde inte så bra den kvällen kommer jag ihåg, haha... Förresten, just nu så bloggar jag från mammas dator :P .


Men nu så ska jag gå, ska kolla på dagens inspelade Våra bästa år avsnitt, sen så tänker jag duscha, packa lite och så. Men vi hörs. Jag bloggar nog imorgon.
När du endå är här och tittar in i min blogg, skriv gärna en kommentar så kommenterar jag tillbaka :D .

P.s jag fick hela 29 läsare igår, wie! :D . Var bara tvungen att skriva det :P .


Ha det så bra och sköt om er! Puss och kram. /Tanya :)

Presentation


Jag Älskar Jesus! :)

Gästbok

Fråga mig

16 besvarade frågor

Omröstning

Tycker du att min blogg är intressant?
 Ja, jätte intressant!
 Ja, den är intressant.
 Ganska intressant.
 Helt okej.
 Nja, sådär.
 Inte riktigt...
 Nej.
 Nej, det är inte riktigt min stil.
 Nej, den är tråkig.
 Nej, den är ganska tråkig.
 Nej, den är jätte tråkig.

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4
5
6 7
8
9
10 11 12 13
14
15 16 17 18
19
20 21
22
23
24 25
26
27 28
29 30
31
<<< Mars 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards