Direktlänk till inlägg 4 mars 2010

7 år senare... :)

Av Tanya - 4 mars 2010 21:58

Hej bloggen. Nu har jag lugnat ner mig och är inte lika ilsken längre, tack och lov! :) .

Jag är tyvärr inte lika duktig på att skriva dikter och sånt som Malin kan, därför skriver jag ner det jag känner istället.

Nu så ska jag blogga om en nära vän till mig som heter Malin och jag har känt henne sen jag var 12 år, hon var 11 år då. Nu 7 år senare så är vi fortfarande vänner och har kontakt med varandra. Så mycket har hänt. Vi har haft både dåliga och underbara stunder och minnen.
Du har funnits där för mig, tröstat mig, lyssnat på mig, gett mig goda råd och så vidare. Så som en vän ska vara.
Mycket har förändrats, tiden, vi har förändrats och allting, men mina känslor för dig har inte gjort det. Du har alltid haft en speciell plats i mitt hjärta och kommer alltid att ha det. Vi har vart bästa vänner sen hur länge som helst...
Jag kommer ihåg den tiden vi snackade i telefon precis varje dag, dom dagarna jag inte fick höra din röst så blev jag ledsen och började att sakna dig direkt...
Haha kommer du ihåg det? :) .
Tyvärr så har jag med tiden och åren stängt igen mig lite grann. Jag säger inte lika mycket som du säkert har märkt och öppnar inte mig på samma sätt, men jag tror att det kan bli bättre, förändrats så jag kan berätta allt för dig, verkligen allt, så som jag en gång gjorde... Det kanske kan ta lite tid, men det blir det värt. Jag vill inte ge upp våran vänskap, jag vill aldrig ge upp dig eller förlora dig.
Du betyder mycket för mig och jag älskar dig och jag har alltid älskat dig.

Du är ofärglömlig och ingen kan ersätta dig. Varken som vän eller den platsen i mitt hjärta som du har.
Jag älskar dig och jag hoppas att du vet om det, vad som än händer.  

Tyvärr så får jag inte sprida vidare Malins blogg, just därför tänker jag inte heller länka den. Hade gjort det om hon hade velat det, men nu vill hon inte det och det förstår och respekterar jag :) .

Men nu ska jag gå. Ni får ha det så bra alla. Sköt om er, och sprid kärlek! :D .

Puss och kram. /Tanya. :)

 
 
Din lillasyster

Din lillasyster

5 mars 2010 14:22

Hello lilla guldis :). Hahah, jag sväär.. Det var ett bra namn Mollan hitta på åt dig xD. Haha, lilla guldfiskis :D.

fin blogg :). Byt inte utseende nu på ett tag och spara denna ;).
Peace and love/ Your little siss.. JustMie

http://www.JustMie.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Tanya - Onsdag 20 mars 22:57

Hej hej alla! Jag har haft fullt upp dem senaste dagarna. Varit med en tjejkompis i söndags, samt drog till kyrkan den dagen. I måndags var jag med bästa vännen hela dagen och kvällen. Igår träffade jag min gamla pastor och fikade, kom hem och vilade...

Av Tanya - Lördag 6 jan 05:44

Hej hej! Jag kände för att göra ett litet inlägg. Det jag har i tankarna och på hjärtat är en kille. En utav mina killkompisar för att vara mer specifik. Jag tänker på året 2023, som var. Vi har kommit närmare varandra, tack Jesus för det! (Ja jag gi...

Av Tanya - 31 december 2023 23:03

Hej. Jag tänkte att jag skriver ett andra och sista inlägg för det här året. Jag är hemma hos min lillasyster, hennes sambo är med. Lilla bebis Léon som nu sover, mamma och min systers hund Charlie!   . Jag har tänkt på att ta mer hälsosamma val näst...

Av Tanya - 31 december 2023 05:42

Hej hej! Jag bara känner att jag vill blogga innan året 2024 är officiellt här! Jag har aldrig förut (vad jag kan komma ihåg) varit ett helt år utan att blogga förut, så jag vill ha ett blogginlägg nu till 2023 som är kvar!   Så, hur har mitt år vari...

Av Tanya - 24 november 2022 04:27

Hejsan, nu skriver jag från mitt hjärta. Jag känner sorg just nu. Vart tog mina krisnta vänner vägen? Tyvärr så lever jag för mycket utifrån känslolivet nu snarare än från Guds ande, där det finns glädje och frid att hämta. Istället så känner jag und...

Presentation


Jag Älskar Jesus! :)

Gästbok

Fråga mig

16 besvarade frågor

Omröstning

Tycker du att min blogg är intressant?
 Ja, jätte intressant!
 Ja, den är intressant.
 Ganska intressant.
 Helt okej.
 Nja, sådär.
 Inte riktigt...
 Nej.
 Nej, det är inte riktigt min stil.
 Nej, den är tråkig.
 Nej, den är ganska tråkig.
 Nej, den är jätte tråkig.

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4
5
6 7
8
9
10 11 12 13
14
15 16 17 18
19
20 21
22
23
24 25
26
27 28
29 30
31
<<< Mars 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards