Direktlänk till inlägg 24 mars 2010

15 år senare...

Av Tanya - 24 mars 2010 22:36

Hej hej bloggen! Kul att jag har fått hela 18 besökare idag

när jag inte ens har bloggat i 2 dagar :O .
Det uppskattar jag väldigt mycket, speciellt när jag inte ens har

samlat poäng, alltså så att jag får fler läsare.
Har inte orkar dom senaste dagarna men endå så var min

statistik högt :D .

Däremot är ni grymt dåliga på att kommentera!
Seriöst, ni får se till att bli bättre på det! :P .
Idag mår jag mycket bättre.
Jag har vart i skolan och sen i kyrkan idag.
Dom bad för mig, det var skönt :) .
Jag känner mer hopp nu, det gör jag oftast när jag själv ber eller

när andra ber för mig.
Jag har bara inte alltid den orken eller styrkan att be ibland...
Men det är mänskligt och naturligt, man kan inte orka

be hela tiden, dygnet runt.
Ibland känner man sig mållös och vet inte ens vad man ska säga/be om...
Jag har i alla fall insett att jag har vart ledsen dom dagarna

utan att riktigt veta varför på grund av att jag har förträngt en grej

i flera år...
Det förflutna förföljer mig om man säger så...
Det handlar om min pappa. Jag har inte träffat min pappa i snart 15 långa år

och fortfarande så har jag känt mig sårad och övergiven.
Det är ju inte så konstigt att jag känner så, han vill ju inte ha något

med mig att göra...
Men jag måste bearbeta detta och förlåta honom och gå vidare med mitt liv.
Annars så skadar jag bara mig själv och då kommer jag fortsätta att vara ledsen och sårad och vilja strunta i alla och isolera mig själv som

jag har gjort hittills...

För jag har byggt upp en mur runt om kring mig.
Den muren är så stark och ogenomtränglig att jag själv knappt

kan ta mig igenom den och det är läskigt...
Det skrämmer mig helt enkelt...
Därför får jag ändra på mig. Det kanske kommer

ta sin lilla tid med det blir det värt i slutändan :) .

Men nu ska jag gå. Ni får ha det så bra och sköt om er!

Puss och kram. /Tani :) .

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Tanya - Onsdag 20 mars 22:57

Hej hej alla! Jag har haft fullt upp dem senaste dagarna. Varit med en tjejkompis i söndags, samt drog till kyrkan den dagen. I måndags var jag med bästa vännen hela dagen och kvällen. Igår träffade jag min gamla pastor och fikade, kom hem och vilade...

Av Tanya - Lördag 6 jan 05:44

Hej hej! Jag kände för att göra ett litet inlägg. Det jag har i tankarna och på hjärtat är en kille. En utav mina killkompisar för att vara mer specifik. Jag tänker på året 2023, som var. Vi har kommit närmare varandra, tack Jesus för det! (Ja jag gi...

Av Tanya - 31 december 2023 23:03

Hej. Jag tänkte att jag skriver ett andra och sista inlägg för det här året. Jag är hemma hos min lillasyster, hennes sambo är med. Lilla bebis Léon som nu sover, mamma och min systers hund Charlie!   . Jag har tänkt på att ta mer hälsosamma val näst...

Av Tanya - 31 december 2023 05:42

Hej hej! Jag bara känner att jag vill blogga innan året 2024 är officiellt här! Jag har aldrig förut (vad jag kan komma ihåg) varit ett helt år utan att blogga förut, så jag vill ha ett blogginlägg nu till 2023 som är kvar!   Så, hur har mitt år vari...

Av Tanya - 24 november 2022 04:27

Hejsan, nu skriver jag från mitt hjärta. Jag känner sorg just nu. Vart tog mina krisnta vänner vägen? Tyvärr så lever jag för mycket utifrån känslolivet nu snarare än från Guds ande, där det finns glädje och frid att hämta. Istället så känner jag und...

Presentation


Jag Älskar Jesus! :)

Gästbok

Fråga mig

16 besvarade frågor

Omröstning

Tycker du att min blogg är intressant?
 Ja, jätte intressant!
 Ja, den är intressant.
 Ganska intressant.
 Helt okej.
 Nja, sådär.
 Inte riktigt...
 Nej.
 Nej, det är inte riktigt min stil.
 Nej, den är tråkig.
 Nej, den är ganska tråkig.
 Nej, den är jätte tråkig.

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4
5
6 7
8
9
10 11 12 13
14
15 16 17 18
19
20 21
22
23
24 25
26
27 28
29 30
31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards